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Ultimatives Spieldesign: Spielwelten bauen von Meigs, Tom

by Meigs, Tom | PB | VeryGood
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Zuletzt aktualisiert am 20. Apr. 2024 00:58:42 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

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Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
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“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780072228991
Book Title
Ultimate Game Design: Building Game Worlds
Item Length
9.2 in
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.7 in
Author
Tom Meigs
Genre
Computers
Topic
Programming / Games
Item Width
7.3 in
Item Weight
22.3 Oz
Number of Pages
368 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Publisher's Note: Products purchased from Third Party sellers are not guaranteed by the publisher for quality, authenticity, or access to any online entitlements included with the product. Create game worlds with professional techniques and insights offered by one of the gaming industry giants, Tom Meigs, who has worked at THQ, Sony, and Disney Build games with techniques and insights from a pro. Author and game developer Tom Meigs shows you the finer points of world building and behavior scripting. Learn about level stubbing, lighting, prop and item placement, camera tricks, particle and effects systems, communication loops, Massively Multiplayer Online Games, and much more.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0072228997
ISBN-13
9780072228991
eBay Product ID (ePID)
2355335

Product Key Features

Author
Tom Meigs
Book Title
Ultimate Game Design: Building Game Worlds
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Programming / Games
Publication Year
2003
Type
Textbook
Illustrator
Yes
Genre
Computers
Number of Pages
368 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
0.7 in
Item Width
7.3 in
Item Weight
22.3 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
Qa76.76.C672
Table of Content
1: Previsualization 2: Level Planning and Building 3: Lighting, Texturing, Particles, Effects, and Audio 4: Actors, Props, Items, and Camera Details 5: Design by Genre 6: Scripting Action Events 7: Quality Assurance and Play-Test Feedback 8: Design Considerations for Massively Multiplayer Online Games 9: Cell Phones and Wireless Gaming 10: Getting Started in Game Development 11: Game Development Career Choices A: Reference Information B: Tools Discussed C: Career Guideline Worksheet D: Quick Topic Summary for Designers E: Ultimate Baseball Online Gallery
Copyright Date
2003
Lccn
2004-297509

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Llego en muy buenas condiciones. Gracias.
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Fast, easy deal to do! What is this new feedback protocol? How would I rate this item? I don't know. It is a book and I haven't read it yet. And, I guess I can't leave feedback unless I rate it...end of giving feedback I suppose.