|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Supply Chain Redesign: Umwandlung von Lieferketten in integrierte Wertesysteme

by Handfield, Robert B.; Nichols,... | HC | VeryGood
ThriftBooks
(3950402)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $8,23
Ca.CHF 6,62
Artikelzustand:
Sehr gut
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
2 verfügbar
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 25. Aug und Fr, 29. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:374086018766
Zuletzt aktualisiert am 21. Aug. 2025 17:15:01 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Hardcover
Book Title
Supply Chain Redesign
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780130603128

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Financial Times/Prentice Hall
ISBN-10
0130603120
ISBN-13
9780130603128
eBay Product ID (ePID)
2250423

Product Key Features

Number of Pages
400 Pages
Publication Name
Supply Chain Redesign : Transforming Supply Chains Into Integrated Value Systems
Language
English
Publication Year
2002
Subject
Marketing / General, Quality Control
Type
Textbook
Author
Ernest L. Nichols Jr., Robert B. Handfield
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
23.9 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2002-016449
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.7/2
Table Of Content
Preface. 1. Supply Chain Management: Transforming Supply Chains into Integrated "Value Systems". Defining Supply Chains. Increasing Customer Demands for Value Across the Supply Chain. Supply Chain Relationships. Information Systems and Supply Chain Management. A Process Model: SCM for Value System Creation. Change Management: The Challenge Facing Supply Chain Managers. Endnotes. 2. Understanding and Improving Supply Chains and Key Supply Chain Processes. Introduction. Understanding Supply Chains through Process Mapping. Process Flow Charts. Internal Supply Chains. External Supply Chains. Benefits of Interorganizational Supply Chain Collaboration. The Importance of Time in Creating High-Performance Supply Chains. Opportunities for Cycle Time Reduction across the Supply Chain. Re-Engineering Supply Chain Logistics. Supply Chain Performance Measurement. Summing It Up: The Perfect Order Versus Total Cost. Summary. Endnotes. 3. Internal Integration-Managing Information Flows within the Organization. A Historical Perspective. Drivers of Supply Chain Systems and Applications. Internal and External Strategic Integration. Globalization of Markets. Availability of Powerful Information Systems and Technology. Enable New Business Processes. Replace Obsolete Systems. Strategic Cost Management. Enterprise Resource Planning (ERP). Implementing ERP Systems. ERP "Meltdowns". Supply Chain ERP Modules. ERP and Data Warehouses. When Your Web Site is Not Aligned With Your Business Strategies. Decision Support Systems. Summary. Endnotes. 4. The Financial Impacts of SCM-Finding the "Sweet Spot". Insourcing/Outsourcing: A Controversial Issue. Initiating the Insourcing/Outsourcing Decision. Understanding Your Core Competence. Technological Maturity. Understanding the Market. Insourcing Versus Outsourcing-Advantages/Disadvantages. Summary. Endnotes. 5. Creating Collaboration and Trust in the Supply Chain. Roots of Supply Chain Relationship Management. A Conceptual Model of Alliance Development. Developing a Trusting Relationship with Supply Chain Partners. Challenges to Managing Supply Chain Relationships. Summary. Endnotes. 6. Customer/Supplier Integration into New Product Development. Changes to the New Product Development Process. Supplier Integration Into New Product Development. Supplier Integration Approaches. Supplier Integration Into New Product Development Process Model. Assessing the Supplier's Technology Roadmap. Developing Suppliers Capabilities. Summary. Endnotes. 7. Strategic Cost Management in a Global Supply Chain. The Financial Impacts of Supply Chain Management: Rolling Up the Numbers. Strategic Cost Management Initiatives Across the Supply Chain. Volume Leveraging and Cross Docking: Harvesting the Low-Hanging Fruit. Global Logistics and Material Positioning. Global Supplier Development. Target Pricing. The "Greening" of the Supply Chain: Life Cycle Costing, Re-Manufacturing, and Recycling. Cost Management Enablers. Endnotes. 8. Navigating the Business to Business (B2B) E-Commerce Landscape. The Evolution of the Internet. Attributes of the Internet. The B2B Technology Landscape. Standards: The Basis for B2B Integration. The "Emerging" Standards. Which Standard Should Be Adopted? Looking Forward: Emerging Technologies. Problems With Implementing Standards. Endnotes. 9. Creating Information Visibility. The I
Synopsis
The authors identify key emerging trends and drivers in supply chain management, introduce powerful new strategies for redesigning supply chains, and present comprehensive global case studies showing how Nortel and General Motors have transformed their own supply chains to optimize value and drive out costs., Supply Chain Redesign delivers practical guidance for every aspect of supply chain redesign: mapping existing supply chains; identifying changes that promise the best ROI; intelligently leveraging new technologies; strengthening relationships with key partners; designing products that support lean supply chains; implementing new approaches to strategic cost management; and much more. Coverage includes key success factors, emerging trends, and detailed case studies from Nortel and GM., The authors introduce the concept of value systems. By integrating the flows of information, materials, technology, and resources in a supply chain, a system of creating value for the end customer can be created.
LC Classification Number
HD38.5.H364 2002

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

ThriftBooks

98,9% positive Bewertungen19.8 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2015
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (5'711'021)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ