|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Prinzipien des Marketings von Kotler, Philip; Armstrong, Gary

by Kotler, Philip; Armstrong, Gary | HC | Acceptable
Artikelzustand:
Akzeptabel
Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $5,07
Ca.CHF 4,51
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 25. Jun und Fr, 28. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:374466683727
Zuletzt aktualisiert am 23. Apr. 2024 19:43:00 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Hardcover
Weight
4 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780131469181
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Principles of Marketing
Publisher
Prentice Hall PTR
Item Length
11.2 in
Subject
Marketing / General
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.3 in
Author
Philip Kotler, Gary Armstrong
Features
Revised
Item Weight
64.8 Oz
Item Width
8.8 in
Number of Pages
768 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

The 11 th edition of this popular text continues to build on four major marketing themes: building and managing profitable customer relationships, building and managing strong brands to create brand equity, harnessing new marketing technologies in the digital age, and marketing in a socially responsible way around the globe. Thoroughly updated and streamlined,Principles of Marketingtells the stories that reveal the drama of modern marketing, reflecting the major trends and forces that are impacting this dynamic and ever-changing field.Topics include: the marketing environment, managing information, consumer & business buyer behavior, segmentation, targeting, and positioning, branding strategies, distribution channels, advertising and sales promotion, direct marketing, and the global marketplace.An excellent tool for anyone in marketing and sales, whether self- or corporate- employed.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0131469185
ISBN-13
9780131469181
eBay Product ID (ePID)
43763691

Product Key Features

Number of Pages
768 Pages
Language
English
Publication Name
Principles of Marketing
Publication Year
2005
Subject
Marketing / General
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Philip Kotler, Gary Armstrong
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Weight
64.8 Oz
Item Length
11.2 in
Item Width
8.8 in

Additional Product Features

Edition Number
11
LCCN
2004-029593
Dewey Edition
20
Target Audience
College Audience
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Hf5415.K636 2005
Table of Content
I. DEFINING MARKETING AND THE MARKETING PROCESS.   1. Marketing: Managing Profitable Customer Relationships.   2. Company and Marketing Strategy: Partnering to Build Customer Relationships. II. UNDERSTANDING THE MARKETPLACE AND CONSUMERS.  3. The Marketing Environment.   4. Managing Marketing Information.   5. Consumer Markets and Consumer Buyer Behavior.   6. Business Markets and Business Buyer Behavior. III. DESIGNING A CUSTOMER-DRIVEN STRATEGY AND MARKETING MIX.    7. Segmentation, Targeting, and Positioning: Building the Right Relationships with the Right Customers.   8. Product, Services, and Branding Strategies.   9. New-Product Development and Life-Cycle Strategies. 10. Pricing Considerations and Approaches. 11. Pricing Strategies. 12. Distribution Channels and Logistics Management. 13. Retailing and Wholesaling. 14. Integrated Marketing Communication Strategy. 15. Advertising, Sales Promotion, and Public Relations. 16. Personal Selling and Direct Marketing. IV. EXTENDING MARKETING. 17. Creating Competitive Advantage. 18. Marketing in the Digital Age. 19. The Global Marketplace. 20. Marketing Ethics and Social Responsibility. APPENDIXES. Forecasting Market Demand. Marketing Plan. Marketing Math. Careers in Marketing (on-line only). Glossary, Author Index, Company Index, Subject Index.
Copyright Date
2006

Artikelbeschreibung des Verkäufers

ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
17.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5'223'637)

n***b (89)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
swift shipping and delivery, book as described, excellent, thank you! *
r***s (265)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Can't wait to read it. Thank you.
o***o (1940)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Very not bad