|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht vorrätig.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Lernen Sie C# durch die Entwicklung von Spielen mit Unity 2021: Kickstart Ihr C#...

by Ferrone, Harrison | PB | VeryGood
Artikelzustand:
Sehr gut
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $11,75
Ca.CHF 10,75
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 31. Mai und Mo, 3. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:375209022934
Zuletzt aktualisiert am 14. Mai. 2024 18:36:21 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781801813945
Publication Year
2021
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Learning C# by Developing Games with Unity 2021 : Kickstart Your C# Programming and Unity Journey by Building 3D Games from Scratch, 6th Edition
Author
Harrison Ferrone
Item Length
3.6in
Publisher
Packt Publishing, The Limited
Item Width
3in
Number of Pages
428 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Learn C# programming from scratch using Unity as a fun and accessible entry point with this updated edition of the bestselling series. Includes invitation to join the online Unity Game Development community to read the book alongside peers, Unity developers/C# programmers and Harrison Ferrone. Purchase of the print or Kindle book includes a free eBook in the PDF format. Key Features Learn C# programming basics, terminology, and coding best practices Become confident with Unity fundamentals and features in line with Unity 2021 Apply your C# knowledge in practice and build a working first-person shooter game prototype in Unity Book Description The Learning C# by Developing Games with Unity series has established itself as a popular choice for getting up to speed with C#, a powerful and versatile programming language with a wide array of applications in various domains. This bestselling franchise presents a clear path for learning C# programming from the ground up through the world of Unity game development. This sixth edition has been updated to introduce modern C# features with Unity 2021. A new chapter has also been added that covers reading and writing binary data from files, which will help you become proficient in handling errors and asynchronous operations. The book acquaints you with the core concepts of programming in C#, including variables, classes, and object-oriented programming. You will explore the fundamentals of Unity game development, including game design, lighting basics, player movement, camera controls, and collisions. You will write C# scripts for simple game mechanics, perform procedural programming, and add complexity to your games by introducing smart enemies and damage-causing projectiles. By the end of the book, you will have developed the skills to become proficient in C# programming and built a playable game prototype with the Unity game engine. What you will learn Follow simple steps and examples to create and implement C# scripts in Unity Develop a 3D mindset to build games that come to life Create basic game mechanics such as player controllers and shooting projectiles using C# Divide your code into pluggable building blocks using interfaces, abstract classes, and class extensions Become familiar with stacks, queues, exceptions, error handling, and other core C# concepts Learn how to handle text, XML, and JSON data to save and load your game data Explore the basics of AI for games and implement them to control enemy behavior Who this book is for If you're a developer, programmer, hobbyist, or anyone who wants to get started with Unity and C# programming in a fun and engaging manner, this book is for you. You'll still be able to follow along if you don't have programming experience, but knowing the basics will help you get the most out of this book.

Product Identifiers

Publisher
Packt Publishing, The Limited
ISBN-10
1801813949
ISBN-13
9781801813945
eBay Product ID (ePID)
14057271443

Product Key Features

Author
Harrison Ferrone
Publication Name
Learning C# by Developing Games with Unity 2021 : Kickstart Your C# Programming and Unity Journey by Building 3D Games from Scratch, 6th Edition
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
428 Pages

Dimensions

Item Length
3.6in
Item Width
3in

Additional Product Features

Lc Classification Number
Qa76.76.C672
Edition Number
6
Table of Content
Table of Contents Getting to Know Your Environment The Building Blocks of Programming Diving into Variables, Types, and Methods Control Flow and Collection Types Working with Classes, Structs, and OOP Getting Your Hands Dirty with Unity Movement, Camera Controls, and Collisions Scripting Game Mechanics Basic AI and Enemy Behavior Revisiting Types, Methods, and Classes Introducing Stacks, Queues, and HashSets Saving, Loading, and Serializing Data Exploring Generics, Delegates, and Beyond The Journey Continues
Target Audience
Trade
Topic
Programming / Games, Computer Graphics, Programming Languages / C#, General
Dewey Decimal
794.81525
Dewey Edition
23
Genre
Computers, Mathematics

Artikelbeschreibung des Verkäufers

ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
17.6 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5'195'625)

o***p (118)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
just as described and fast shipping. Everything you can ask for
r***3 (102)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Perfect thanks!
e***g (177)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
A+