|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Leitfaden für alternative Routenlehrer: Strategien für die Alphabetisierungsentwicklung,...

by Levin, Frances; McCullough, Mary... | PB | VeryGood
Artikelzustand:
Sehr gut
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $19,99
Ca.CHF 18,09
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 9. Mai und Sa, 11. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:375257830962
Zuletzt aktualisiert am 18. Apr. 2024 21:00:10 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780132316378
Publication Name
Guide for Alternate Route Teachers : Strategies for Literacy Development, Classroom Management and Teaching and Learning, K-12
Item Length
9in
Publisher
Pearson Education
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Frances Levin, Mary Alice Mccullough
Features
Revised
Item Width
7.3in
Item Weight
13.2 Oz
Number of Pages
216 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

New teachers get a wealth of advice and hands-on strategies for navigating through their first year of teaching-a first step that helps them understand the context of a classroom, develop effective classroom management skills, and successfully face the many and varied challenges of teaching in today's diverse classrooms. This unique and comprehensive resource addresses all of the important issues new teachers and alternate route teachers face as they enter their first classrooms-assessment, unit and lesson planning and design, and literacy instruction across the grades and content areas, including two chapters about literacy instruction with a focus on teaching students to read write, think, view, and speak well. The guide is based on relevant research and includes helpful resource materials such as web sites, books, and articles that give new teachers additional sources to refer to throughout the school year. A true first step for teachers, the advice and strategies presented here help them understand the context of a classroom, develop effective classroom management skills, and successfully face the many and varied challenges of teaching in today's diverse classrooms. Through the book's sound advice and many strategies and ideas, new teachers and alternate route teachers gain the confidence and basic knowledge they need to begin their new careers successfully and responsibly. For alternate route teachers in particular, it effectively bridges their existing information gap as they complete their educational training.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0132316374
ISBN-13
9780132316378
eBay Product ID (ePID)
102947893

Product Key Features

Author
Frances Levin, Mary Alice Mccullough
Publication Name
Guide for Alternate Route Teachers : Strategies for Literacy Development, Classroom Management and Teaching and Learning, K-12
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
Revised
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
216 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.6in
Item Width
7.3in
Item Weight
13.2 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb2844.1.N4
Edition Description
Revised Edition
Edition Number
2
Reviews
"A specific strength of this text is its emphasis on the use of literacy skills across the curriculum and across all grade levels, a concept often overlooked by upper level and content area teachers. An additional strength is the promotion of individual reflection, encouraging new teachers to consider their abilities and styles throughout the planning and implementation process and allowing individualization of the teacher experience."-- Sherry Sanden, Washington State University, "A specific strength of this text is its emphasis on the use of literacy skills across the curriculum and across all grade levels, a concept often overlooked by upper level and content area teachers. An additional strength is the promotion of individual reflection, encouraging new teachers to consider their abilities and styles throughout the planning and implementation process and allowing individualization of the teacher experience." -- Sherry Sanden, Washington State University
Table of Content
Contents List of Models iv Preface v Chapter 1 What Are the Expectations for Teachers in Today's Schools? 1 Chapter 2 Classroom Management 20 Chapter 3 Planning for Success: Unit and Lesson Planning and Design 44 Chapter 4 Evaluating Student Knowledge and Performance 61 Chapter 5 Literacy Instruction K--12 Chapter 6 Literacy across the Curriculum Chapter 7 Helping All Students Find Success Chapter 8 Using Technology to Support Literacy Instruction Chapter 9 The Home School Connection Index 184
Copyright Date
2012
Target Audience
College Audience
Topic
Professional Development, Classroom Management
Lccn
2011-004911
Dewey Decimal
371.102
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Education

Artikelbeschreibung des Verkäufers

ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
17.5 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5'171'128)

5***u (86)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
The best!
n***a (21)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
No issues
u***y (12811)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Quick Service