|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Huck Finns "versteckte" Lektionen: Lehren und Lernen über die Farblinie hinweg

by Rush, Sharon E. | PB | Good
Artikelzustand:
Gut
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $11,13
Ca.CHF 10,07
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 21. Mai und Fr, 24. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:375334520976
Zuletzt aktualisiert am 16. Mai. 2024 01:13:43 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780742545205
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Publication Name
Huck Finn's 'hidden' Lessons : Teaching and Learning Across the Color Line
Item Height
0.6in
Author
Sharon E. Rush
Item Length
8.9in
Publisher
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated
Item Width
6.9in
Item Weight
10.4 Oz
Number of Pages
176 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Huck Finn's Hidden Lessons questions the educational suitability of The Adventures of Huckleberry Finn in the classroom. The author argues that the book teaches misguided lessons about race relations. Huck Finn's Hidden Lessons challenges the more typical understanding of Huck Finn and guides readers through an analysis that demonstrates how racism functions in the book and the classroom.

Product Identifiers

Publisher
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated
ISBN-10
0742545202
ISBN-13
9780742545205
eBay Product ID (ePID)
48056057

Product Key Features

Author
Sharon E. Rush
Publication Name
Huck Finn's 'hidden' Lessons : Teaching and Learning Across the Color Line
Format
Perfect
Language
English
Publication Year
2006
Type
Textbook
Number of Pages
176 Pages

Dimensions

Item Length
8.9in
Item Height
0.6in
Item Width
6.9in
Item Weight
10.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lc212.2.R87 2006
Reviews
In this pathbreaking book, law professor Sharon Rush raises critical questions about the iconic American novel The Adventures of Huckleberry Finn , giving us a controversial and deeply critical analysis of the racist context, text, and implications of Mark Twain's masterpiece. Rush does not argue that all young readers should be kept away from the book, but rather that Huck Finn should not be government-mandated reading for children in elementary, middle, and high schools because most of them are not emotionally and intellectually prepared to deal with a book that presents the 19th century United States in such an intensely racist and white supremacist fashion., ...powerful and moving...This is more than a cognitive critique of racism and a position statement, but the heartfelt appeal of a mother and a lover of democracy--a carefully woven project that elicits empathy slowly but surely., In this pathbreaking book, law professor Sharon Rush raises critical questions about the iconic American novel The Adventures of Huckleberry Finn, giving us a controversial and deeply critical analysis of the racist context, text, and implications of Mark Twain's masterpiece. Rush does not argue that all young readers should be kept away from the book, but rather that Huck Finn should not be government-mandated reading for children in elementary, middle, and high schools because most of them are not emotionally and intellectually prepared to deal with a book that presents the 19th century United States in such an intensely racist and white supremacist fashion., powerful and moving This is more than a cognitive critique of racism and a position statement, but the heartfelt appeal of a mother and a lover of democracy--a carefully woven project that elicits empathy slowly but surely., …powerful and moving…This is more than a cognitive critique of racism and a position statement, but the heartfelt appeal of a mother and a lover of democracy-a carefully woven project that elicits empathy slowly but surely.
Table of Content
Part 1 Part I: Huck the Novel Introduction: What Is the Problem? Chapter 2 1. Twain and the Color Line Chapter 3 2. The Legal Roots of Racism during Twain's Lifetime: The "Separate but Equal" Doctrine Chapter 4 3. Huck and Emotional Segregation: A Culture of Disrespect in the Classroom Chapter 5 4. Huck and the Canon of American Literature Part 6 Part II: Teaching the Novel Chapter 7 5. Teaching Democratic Values Chapter 8 6. How a Decision to Teach Huck Conflicts with Teaching Democratic Values and Authenticity Chapter 9 7. What Do Children Know about Race Chapter 10 8. Emotional Intelligence: A Culture of Respect and Equality in the Classroom Chapter 11 9. So What Do We Do with Huck?
Copyright Date
2006
Target Audience
Trade
Topic
Ethnic Studies / General, Multicultural Education, Discrimination & Race Relations, Sociology / General, American / General, Elementary
Lccn
2005-021923
Genre
Education, Literary Criticism, Social Science

Artikelbeschreibung des Verkäufers

ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
17.6 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5'184'864)

h***i (344)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
As described
d***n (79)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Dirty book and very used
3***b (152)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Perfect condition. Well priced and packaged