|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

YouTube-Strategien 2014: Erstellen und Vermarkten von Online-Videos von Colligan, Paul

by Colligan, Paul | PB | VeryGood
Artikelzustand:
Sehr gut
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $11,77
Ca.CHF 10,75
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 3. Jun und Mi, 5. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:375425488335

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781495935732
Book Title
Youtube Strategies 2014 : Making and Marketing Online Video
Item Length
9in
Publisher
CreateSpace
Publication Year
2014
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.3in
Author
Paul Colligan
Genre
Business & Economics
Topic
General
Item Width
6in
Item Weight
8.6 Oz
Number of Pages
126 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

When the original version of YouTube Strategies went to #1 at Amazon, and continued to sell impressive numbers (and) to great reviews, I knew this book had her part in the marketplace and dialog. To my past readers and supporters, I can't thank you enough. Why the update for 2014? We're seeing a rapid maturation at YouTube in areas that should be part of any YouTube Strategy - at any level. Some of these elements weren't in the first book. They are in this one. In my history of producing Internet training (I've been online since before there was the Web), I've prided myself on creating content that lasted. Last year I made 4 different videos in the studio that I had to delete before I could publish them because of the changes being made a YouTube. Live Video isn't the only "new" thing for YouTube. From a fully integrated Social Engine (across Google Plus and the other social networks) to Premium (paid) content options, YouTube's reach, and your potential impact with it, grows every day. YouTube keeps getting bigger and bigger - and her reach and impact continue to grow at an extremely impressive rate. At the time of writing, YouTube reports seeing 100 hours of video uploaded to their site every single minute. I'm sure by the time this book goes to press, the number will go up. Note: this doesn't include Live video on YouTube - another fast growing segment of what we're watching online. Getting impact from your videos at YouTube is a much math problem as it is anything else. We address some of those issues here. So, with that, I (re)release this book updated for 2014. At it's core are the top 21 questions I get asked about YouTube (as well as a few that people should be asking). I am still asked these questions on a regular basis and I am still convinced that YouTube Strategies begin with a clear understanding of how YOU need to answer these questions in your own YouTube efforts. At the end of each answer is an even shorter summary and a few action items. Put them to good use - and TAKE ACTION.

Product Identifiers

Publisher
CreateSpace
ISBN-10
1495935736
ISBN-13
9781495935732
eBay Product ID (ePID)
202516167

Product Key Features

Book Title
Youtube Strategies 2014 : Making and Marketing Online Video
Author
Paul Colligan
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
General
Publication Year
2014
Genre
Business & Economics
Number of Pages
126 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.3in
Item Width
6in
Item Weight
8.6 Oz

Additional Product Features

Target Audience
Trade

Artikelbeschreibung des Verkäufers

ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
17.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5'198'840)

7***a (28)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
As described
e***c (817)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Nice
e***w (1200)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
A++