|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Innovation by Design : How Any Organization Can Leverage Design Thinking to...

NOVOSPORT
(327)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $4,99
Ca.CHF 4,02
Artikelzustand:
Neuwertig
Versand:
US $4,63 (ca. CHF 3,73) USPS Media MailTM.
Standort: Denver, Colorado, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 30. Jun und Mo, 7. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:375862272512
Zuletzt aktualisiert am 19. Jan. 2025 23:47:26 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
ISBN
9781632651167

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Red Wheel/Weiser
ISBN-10
1632651165
ISBN-13
9781632651167
eBay Product ID (ePID)
237501644

Product Key Features

Book Title
Innovation by Design : How Any Organization Can Leverage Design Thinking to Produce Change, Drive New Ideas, and Deliver Meaningful Solutions
Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Year
2017
Topic
Structural Adjustment, General, Management, Organizational Development
Illustrator
Yes
Genre
Design, Technology & Engineering, Business & Economics
Author
Thomas Lockwood, Edgar Papke
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
0.4 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2017-034802
Synopsis
Why are some organizations more innovative than others? How can we tap into, empower, and leverage the natural innovation within our organizations that is so vital to our future success? Now more than ever, companies and institutions of all types and sizes are determined to create more innovative organizations. In study after study, leaders say that fostering innovation and the need for transformational change are among their top priorities. But they also report struggling with how to engage their cultures to implement the changes necessary to maximize their innovative targets. In Innovation by Design , authors Thomas Lockwood and Edgar Papke share the results of their study of some of the world's most innovative organizations, including: The 10 attributes leaders can use to create and develop effective cultures of innovation. How to use design thinking as a powerful method to drive employee creativity and innovation. How to leverage the natural influence of the collective imagination to produce the "pull effect" of creativity and risk taking. How leaders can take the "Fifth Step of Design" and create their ideal culture. Innovation by Design offers a powerful set of insights and practical solutions to the most important challenge for today's businesses--the need for relevant innovation.
LC Classification Number
HD58.8.L63 2017

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

NOVOSPORT

99,5% positive Bewertungen1.2 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Aug 2016
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (321)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ