|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Grundlegende College-Vokabeln Strategien von Pabis, Darlene Ca; Hamer, Arden B.

by Pabis, Darlene Ca; Hamer, Arden B. | PB | Acceptable
ThriftBooks
(3932815)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $7,30
Ca.CHF 5,78
Artikelzustand:
Akzeptabel
Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 26. Jul und Mi, 30. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:376030499769
Zuletzt aktualisiert am 23. Jul. 2025 03:54:10 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Book Title
Basic College Vocabulary Strategies
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780136027614

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
013602761X
ISBN-13
9780136027614
eBay Product ID (ePID)
21038290403

Product Key Features

Number of Pages
168 Pages
Language
English
Publication Name
Basic College Vocabulary Strategies
Subject
Vocabulary, Reading Skills, General, Higher
Publication Year
2008
Type
Textbook
Author
Arden B. Hamer, Darlene Canestrale Pabis
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Education
Series
Pabis Supplemental Vocabulary Ser.
Format
Perfect

Dimensions

Item Height
0.1 in
Item Weight
11.2 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.3 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
College Audience
LCCN
2007-048116
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
428.1
Table Of Content
Staring from Chapter two (Chapters 2-10), each chapter has two parts (Parts A& B) consisting of the following components: Words to Learn; Structural Elements: See and Say, Structure, Context Clues, Dictionary; Practice Exercises: Fill in the Blank, Correct or Incorrect, Short Answer, Multiple Choice. Part B is followed by Power Words. This section consists of Practice Exercises; Chapter Review: Matching, Yes or No?, Expanded Word Forms; VARK Exercises: Visual Learners, Auditory Learners, Read/Write Learners, Kinesthetic Learners; and Puzzle Fun. For this reason, these components are only listed once below in chapter two. CHAPTER ONE: WHERE DO I BEGIN Previewing this Book SSCD: Vocabulary Strategy Learning Styles: How Do I Learn Best? VARK Learning Styles Inventory Interpreting and Using Your Results How to Use This Information CHAPTER TWO * Memory Tip VARK * Learning Strategy SSCD Part A Words to Learn Structural Elements See and Say Structure Context Clues Dictionary Practice Exercises Fill in the Blank Correct or Incorrect? Short Answer Multiple Choice Part B Words to Learn Structural Elements See and Say Structure Context Clues Dictionary Practice Exercises Fill in the Blank Correct or Incorrect? Short Answer Multiple Choice Power Words Practice Exercises Chapter Review Matching Yes or No? Expanded Word Forms VARK Exercises Visual Learners Auditory Learners Read/Write Learners Kinesthetic Learners Puzzle Fun CHAPTER THREE Memory Tip: Introduction to Seven Steps to Improving Memory Learning Strategy: Word Structure Part A Part B Power Words CHAPTER FOUR Memory Tip: Intend to Remember Learning Strategy: Context Clues Part A Part B Power Words CHAPTER FIVE Memory Tip: Organize the Material Learning Strategy: Context Clues Part A Part B Power Words CHAPTER SIX Memory Tip: Test/Retest Learning Strategy: Dictionary Use Part A Part B Power Words CHAPTER SEVEN Memory Tip: Space Your Learning Learning Strategy: Receptive and Expressive Language Part A Part B Power Words CHAPTER EIGHT Memory Tip: Study before Bed Learning Strategy: Homonyms and Homophones Part A Part B Power Words CHAPTER NINE Memory Tip: Visualization, Association, Mnemonics Learning Strategy: Confusing Words Additional Confusing Words Part A Part B Power Words CHAPTER TEN Memory Tip: Overlearn the Material Strategy: Idioms Part A Part B Power Words APPENDIX GLOSSARY OF WORD ELEMENTS WORDS TO LEARN
Synopsis
"Basic College Vocabulary" approaches vocabulary development with a unique and proven systematic strategy called SSCD--See and "Say" the word, use "Structural" analysis, apply "Context clues" and incorporate "Dictionary" knowledge. The text addresses the need for identifying learning styles and reinforces the system with techniques to develop a repertoire of memory steps to improve retention of information., For Fundamentals of Reading and Vocabulary Development courses. Basic College Vocabulary approaches vocabulary development with a unique and proven systematic strategy called SSCD-See and Say the word, use Structural analysis, apply Context clues and incorporate Dictionary knowledge. The text addresses the need for identifying learning styles and reinforces the system with techniques to develop a repertoire of memory steps to improve retention of information.
LC Classification Number
PE1449.P24 2008

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

ThriftBooks

98,9% positive Bewertungen19.7 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2015
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (5'685'949)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ