|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Fokusgruppen: Ein praktischer Leitfaden für angewandte Forschung von Krueger, Richard A.

by Krueger, Richard A. | PB | Good
ThriftBooks
(3931474)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $5,19
Ca.CHF 4,16
Artikelzustand:
Gut
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 24. Jul und Mo, 28. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:376185931472

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Book Title
Focus Groups
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780803931879

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
0803931875
ISBN-13
9780803931879
eBay Product ID (ePID)
1297496

Product Key Features

Number of Pages
200 Pages
Language
English
Publication Name
Focus Groups : a Practical Guide for Applied Research
Subject
Research
Publication Year
1988
Type
Textbook
Subject Area
Social Science
Author
Richard A. Krueger
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
10 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
87-033413
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
361.6/1068
Table Of Content
Foreword - Michael Quinn PattonPART ONE: GROUPS AND FOCUS GROUPSGroupsFocus GroupsPART TWO: THE PROCESS OF CONDUCTING FOCUS GROUPSConceptualizing the Focus GroupAsking Questions in a Focus GroupModerating SkillsParticipants in a Focus GroupAnalyzing Focus Group ResultsReporting Focus Group ResultsPART THREE: ISSUES AND CONCERNSUSING NONRESEARCHERS IN FOCUS GROUPSFocus Groups Special SituationsContracting for Focus Groups A Consumers GuidePostscript The Future of Focus Groups
Synopsis
Focus groups are rapidly emerging as one of the preferred sources of information. They are used for assessing needs, planning programmes, evaluation and decision making. This practical guide incorporates research from both the social sciences and marketing research. The author gives advice on conducting focus group interviews, with clear descriptions of the technical aspects of successful focus groups and many common sense suggestions for application. Particular attention is placed on the uses of focus group interviewing for non-profit organizations.An overview highlights distinctions between the focus group procedure and other seemingly similar research procedures, and Krueger introduces the concepts of planning, questioning, moderating, Focus groups are rapidly emerging as one of the preferred sources of information. They are used for assessing needs, planning programmes, evaluation and decision making. This practical guide incorporates research from both the social sciences and marketing research. The author gives advice on conducting focus group interviews, with clear descriptions of the technical aspects of successful focus groups and many common sense suggestions for application. Particular attention is placed on the uses of focus group interviewing for non-profit organizations. An overview highlights distinctions between the focus group procedure and other seemingly similar research procedures, and Krueger introduces the concepts of planning, questioning, moderating, Focus groups are rapidly emerging as one of the preferred sources of information. They are used for assessing needs, planning programmes, evaluation and decision making. This practical guide incorporates research from both the social sciences and marketing research. The author gives advice on conducting focus group interviews, with clear descriptions of the technical aspects of successful focus groups and many common sense suggestions for application. Particular attention is placed on the uses of focus group interviewing for non-profit organizations. An overview highlights distinctions between the focus group procedure and other seemingly similar research procedures, and Krueger introduces the concepts of planning, questioning, moderating and analysing focus group interviews; he includes examples of focus group questions, letters of invitation, screening questionnaires and analysis tips as well as actual focus group reports.
LC Classification Number
H62.K754 1988

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

ThriftBooks

98,9% positive Bewertungen19.7 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2015
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (5'683'979)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ