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Strategische Social Media: Vom Marketing zum sozialen Wandel

by Mahoney, L. Meghan; Tang, Tang | PB | Good
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Zuletzt aktualisiert am 26. Aug. 2025 02:23:06 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

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Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Book Title
Strategic Social Media
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781118556849

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1118556844
ISBN-13
9781118556849
eBay Product ID (ePID)
229411221

Product Key Features

Number of Pages
368 Pages
Publication Name
Strategic Social Media : from Marketing to Social Change
Language
English
Subject
Web / Social Media, E-Commerce / Internet Marketing, Advertising & Promotion
Publication Year
2016
Type
Textbook
Author
Tang Tang, L. Meghan Mahoney
Subject Area
Computers, Business & Economics
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
21.7 Oz
Item Length
9.6 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2017-449035
Dewey Edition
23/eng/20240326
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.23/1
Synopsis
Strategic Social Media is the first textbook to go beyond the marketing plans and how-to guides, and provide an overview of the theories, action plans, and case studies necessary for teaching students and readers about utilizing social media to meet marketing goals., Strategic Social Media is the first textbook to go beyond the marketing plans and how-to guides, and provide an overview of the theories, action plans, and case studies necessary for teaching students and readers about utilizing social media to meet marketing goals. Explores the best marketing practices for reaching business goals, while also providing strategies that students/readers can apply to any past, present or future social media platform Provides comprehensive treatment of social media in five distinct sections: landscape, messages, marketing and business models, social change, and the future Emphasizes social responsibility and ethics, and how this relates to capitalizing on market share Highlights marketing strategies grounded in research that explains how practitioners can influence audience behaviour Each chapter introduces theory, practice, action plans, and case studies to teach students the power and positive possibilities that social media hold
LC Classification Number
HF5414

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