Bauen Denken Klassenzimmer in Mathematik, Klasse K-12: 14 Unterricht...

by Liljedahl, Peter | PB | Acceptable
ThriftBooks
(4042425)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $32,06
Ca.CHF 25,85
Artikelzustand:
Akzeptabel
Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 15. Okt und Di, 21. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:376590936314
Zuletzt aktualisiert am 08. Okt. 2025 04:13:44 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Book Title
Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781544374833
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Corwin Press
ISBN-10
1544374836
ISBN-13
9781544374833
eBay Product ID (ePID)
17050405023

Product Key Features

Number of Pages
344 Pages
Publication Name
Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 : 14 Teaching Practices for Enhancing Learning
Language
English
Publication Year
2020
Subject
General, Teaching Methods & Materials / Mathematics
Type
Textbook
Subject Area
Mathematics, Education
Author
Peter Liljedahl
Series
Corwin Mathematics Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
3.9 in
Item Weight
25 Oz
Item Length
0.3 in
Item Width
2.8 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2020-032528
Dewey Edition
23
Reviews
Building Thinking Classrooms in Mathematicsexudes enthusiasm for students, how they think, and how those thoughts coalesce into powerful thinking classrooms. Its also deeply practical, describing how everything from the teachers questions to the arrangement of the furniture can add to your students learning.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
510.712
Table Of Content
Foreword by Tracy Johnston ZagerIntroductionChapter 1: What Are the Types of Tasks We Use in a Thinking Classroom?Chapter 2: How We Form Collaborative Groups in a Thinking ClassroomChapter 3: Where Students Work in a Thinking ClassroomChapter 4: How We Arrange the Furniture in a Thinking ClassroomChapter 5: How We Answer Questions in a Thinking ClassroomChapter 6: When, Where, and How Tasks are Given in a Thinking ClassroomChapter 7: What Homework Looks Like in a Thinking ClassroomChapter 8: How We Foster Student Autonomy in a Thinking ClassroomChapter 9: How We Use Hints and Extensions in a Thinking ClassroomChapter 10: How we Consolidate a Lesson in a Thinking ClassroomChapter 11: How Students Take Notes in a Thinking ClassroomChapter 12: What We Choose to Evaluate in a Thinking ClassroomChapter 13: How We Use Formative Assessment in a Thinking ClassroomChapter 14: How We Grade in a Thinking ClassroomChapter 15: Pulling the 14 Practices Together to Build a Thinking ClassroomReferences
Synopsis
Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 helps teachers implement 14 optimal practices for thinking that create an ideal setting for deep mathematics learning to occur., A thinking student is an engaged student Teachers often find it difficult to implement lessons that help students go beyond rote memorization and repetitive calculations. In fact, institutional norms and habits that permeate all classrooms can actually be enabling "non-thinking" student behavior. Sparked by observing teachers struggle to implement rich mathematics tasks to engage students in deep thinking, Peter Liljedahl has translated his 15 years of research into this practical guide on how to move toward a thinking classroom. Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 helps teachers implement 14 optimal practices for thinking that create an ideal setting for deep mathematics learning to occur. This guide Provides the what, why, and how of each practice and answers teachers' most frequently asked questions Includes firsthand accounts of how these practices foster thinking through teacher and student interviews and student work samples Offers a plethora of macro moves, micro moves, and rich tasks to get started Organizes the 14 practices into four toolkits that can be implemented in order and built on throughout the year When combined, these unique research-based practices create the optimal conditions for learner-centered, student-owned deep mathematical thinking and learning, and have the power to transform mathematics classrooms like never before., A thinking student is an engaged student Sparked by observing teachers struggle to implement rich mathematics tasks to engage students in deep thinking, Peter Liljedahl has translated his 15 years of research into this practical guide on how to move toward a thinking classroom. Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 helps teachers implement 14 optimal practices for thinking that create an ideal setting for deep mathematics learning to occur. This guide Provides the what, why, and how of each practice Includes firsthand accounts of how these practices foster thinking Offers a plethora of macro moves, micro moves, and rich tasks to get started
LC Classification Number
QA135.6.L55 2021

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

ThriftBooks

99,1% positive Bewertungen20.0 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2015
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (5'842'430)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ