How to Grade for Learning: Linking Grades to Standards

CDC Treasures
(245)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $5,99
Ca.CHF 4,75
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $5,22 (ca. CHF 4,14) USPS Media MailTM.
Standort: Hutchinson, Kansas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 19. Nov und Di, 25. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:376677535457

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
ISBN
9781575178165
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Corwin Press
ISBN-10
1575178168
ISBN-13
9781575178165
eBay Product ID (ePID)
2190775

Product Key Features

Number of Pages
296 Pages
Publication Name
How to Grade for Learning : Linking Grades to Standards
Language
English
Subject
General, Testing & Measurement
Publication Year
2002
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Ken O′Connor
Format
Perfect

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
29.1 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2001-099350
Illustrated
Yes
Table Of Content
ForewardPrefaceAcknowledgements1. Linking Grades2. Using Performance Standards3. Grading Individual Achievement4. Sampling Student Performance5. Changing Grades6. Crunching Numbers7. Quality Assessment and Keeping Records8. Communicating with Students About Grades9. Putting It All Together10. More Grading Issues11. Communicating Student Achievement to Others12. The Way AheadAppendicesBibliographyIndex
Edition Description
Revised edition
Synopsis
Formerly a SkyLight publication"In How to Grade for Learning, Ken OConnor combines the thoroughness of a scholar with the pragmatism of a veteran educator as he explains the relationship between content standards, performance standards, assignments, assessments, and grades."-Jay McTighe, Author and ConsultantTeachers will never look at grading the same way again.In this revised edition of the bestselling How to Grade for Learning, Ken OConnor shows how to link grades and standards. He updates his eight models, which assist teachers in designing and conducting grading practices that help students feel more in control of their academic success. This comprehensive resource: Defines the purpose of each guideline Illustrates the examples Discusses and analyzes key elements Supplies overviews of various grading programs and calculation strategies, Formerly a SkyLight publicationOConnor updates his eight models to assist teachers in designing and conducting grading practices that help students feel more in control of their academic success., Formerly a SkyLight publication "In How to Grade for Learning , Ken O'Connor combines the thoroughness of a scholar with the pragmatism of a veteran educator as he explains the relationship between content standards, performance standards, assignments, assessments, and grades." -Jay McTighe, Author and Consultant Teachers will never look at grading the same way again. In this revised edition of the bestselling How to Grade for Learning , Ken O'Connor shows how to link grades and standards. He updates his eight models, which assist teachers in designing and conducting grading practices that help students feel more in control of their academic success. This comprehensive resource: Defines the purpose of each guideline Illustrates the examples Discusses and analyzes key elements Supplies overviews of various grading programs and calculation strategies
LC Classification Number
LB3060.37.O27 2002

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

CDC Treasures

100% positive Bewertungen643 Artikel verkauft

Mitglied seit Apr 2023
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (235)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • d***d (555)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    just as described excellent packaging, fast shipping and great value just what I was looking for great seller ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • 5***r (234)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Item was listed as NEW but the Expire Date was NOT SO MUCH and the pods looked like they had just been thrown in the box. After contacting Seller, he/she acknowledged the 'NEW' error and I received a prompt Refund. Doubt if I use this Seller again.
  • 5***5 (4)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Arrived on time, packaged well to avoid damage. Item was as described, good value compared to listings.