|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Service Support (CCTA): Teil 15 (IT Infrast... von Zentralcomputer & T Taschenbuch

FREE US DELIVERY | ISBN: 0113300158 | Quality Books
Artikelzustand:
Sehr gut
3 verfügbar
Preis:
US $11,98
Ca.CHF 10,69
Versand:
Kostenlos Standardversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 27. Jun und Mo, 1. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:382602556625
Zuletzt aktualisiert am 16. Apr. 2024 02:55:39 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
ISBN
9780113300150
EAN
9780113300150
Publication Year
2000
Series
It Infrastructure Library Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Itil Service Support
Author
Central Computer and Telecommunications Agency Staff
Publisher
Stationery OFFICE, T.H.E.
Subject
Industries / Computers & Information Technology, Industries / Service
Item Weight
42.4 Oz
Number of Pages
323 Pages

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Stationery OFFICE, T.H.E.
ISBN-10
0113300158
ISBN-13
9780113300150
eBay Product ID (ePID)
1716750

Product Key Features

Number of Pages
323 Pages
Language
English
Publication Name
Itil Service Support
Subject
Industries / Computers & Information Technology, Industries / Service
Publication Year
2000
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Central Computer and Telecommunications Agency Staff
Series
It Infrastructure Library Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
42.4 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
004/.068
Synopsis
This work draws together the advice provided in the five core books by CCTA on service support. It covers: change management; configuration management; help desk management; problem management; software release and rollout; and an explanation of the links between the disciplines., IT Service Management is concerned with delivering andsupporting IT services that are appropriate to thebusiness requirements of the organisation. ITIL (the ITInfrastructure Library) is fast becoming an internationalde facto standard, providing a comprehensive, consistentand coherent set of best practices for IT ServiceManagement, ......, IT Service Management is concerned with delivering andsupporting IT services that are appropriate to thebusiness requirements of the organisation. ITIL (the ITInfrastructure Library) is fast becoming an internationalde facto standard, providing a comprehensive, consistentand coherent set of best practices for IT ServiceManagement, promoting a quality approach to achievingbusiness effectiveness and efficiency in the use ofinformation systems. Service support is the first titleto emerge from this process. Service Support focuses onensuring that the customer has access to appropriateservices to support business functions. Issues coveredinclude Service Desk, Incident Management, ProblemManagement, Configuration Management, Change Managementand Release Management.
LC Classification Number
KJ
Copyright Date
2000
ebay_catalog_id
4

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.:
  • GB 922696893
World of Books USA

World of Books USA

94,9% positive Bewertungen
4.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.5
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'419'508)

5***n (2217)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent vendor
a***o (3141)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Just as described. Reliable seller. Thanks!
k***k (1046)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Okay, but I would have passed if chance to view before hand. Try finding a better book, or just watch YOUTUBE.