Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Ähnlichen Artikel verkaufen?
Practitioner Research for Teachers by Steve Bartlett Paperback Book The Fast
FREE US DELIVERY | ISBN: 0761944214 | Quality Books
US $7,25
Ca.CHF 5,77
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
2 verfügbar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Ground Advantage®.
Standort: Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 6. Aug und Di, 12. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:382886149891
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 0761944214
- EAN
- 9780761944218
- Date of Publication
- 2004-09-18
- Release Title
- Practitioner Research for Teachers
- Artist
- Steve Bartlett
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Book Title
- Practitioner Research for Teachers
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
SAGE Publications, The Limited
ISBN-10
0761944214
ISBN-13
9780761944218
eBay Product ID (ePID)
30769056
Product Key Features
Number of Pages
208 Pages
Publication Name
Practitioner Research for Teachers
Language
English
Subject
Research
Publication Year
2004
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Weight
13.1 Oz
Item Length
9.5 in
Item Width
6.7 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2005-295029
Illustrated
Yes
Table Of Content
Teacher Professionalism, Development and ResearchDefining Educational ResearchTeachers as Reflective PractitionersBest Practice Case Studies: Evolving Research ApproachesGetting Started: Beginning a Research ProjectAccessing and Using LiteratureResearch Strategies: Case Studies and ExperimentsQuestionnaires and InterviewsObservationUse of Existing DocumentsResearch Biographies and LogsThe Way Forward for Practitioner Research
Synopsis
Education is increasingly regarded as an evidenced based profession and the concept of practitioner research has become an important part of teacher development. Developing Practitioner Researchers is a significant text for teachers involved in practitioner research. It discusses how the concept of classroom research has evolved from previous movements based upon school effectiveness and action research. It shows how being able to conduct and understand research is vital for the professional development of teachers. The authors consider the practical issues of the design and carrying out of classroom-based research. The book contains practical examples, recommended further reading and practical tasks., The authors show how being able to conduct and understand research is vital for the professional development of teachers., This book is a significant text for teachers involved in practitioner research. It discusses how the concept of classroom research has evolved from previous movements based upon school effectiveness and action research., 'This is a really useful book. It is full of helpful ideas and examples and discusses the importance of research for teachers. While addressing both the why and the how of practitioner research in school settings the authors have kept closely in touch with the practical concerns of busy professionals - Professor Anne Edwards, School of Education, University of Birmingham This is a book about how to do your research. Its aimed at teachers involved in classroom-based research projects such as Best Practice Research Scholarships and Networked Learning Communities. This book is a significant text for teachers involved in practitioner research. It will discuss how the notion of classroom research has evolved from previous movements based upon school effectiveness and action research. It will show how being able to conduct and understand research is vital for the professional development of teachers. The text will then consider the practical issues of the design and carrying out of classroom-based research. The book contains practical examples to illustrate points where appropriate. Each chapter includes recommended further reading and practical tasks.
LC Classification Number
LB1028
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.: GB 922696893
Info zu diesem Verkäufer
World of Books USA
86,5% positive Bewertungen•5.2 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (1'557'909)
- 4***2 (749)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufReturn customer, this store does a great job!
- 1***i (25)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThis was advertised as in very good condition but the spine was extremely worn and slightly crushed. Back cover corner had a small fold.
- i***n (2)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufItem was in great condition and arrived quickly.
Noch mehr entdecken:
- Penguin Books Sprachkurse und Lehrmaterialien,
- Penguin Books Studium und Erwachsenenbildung,
- Penguin Books Fachbücher, Lernen und Nachschlagen,
- Englische Studium und Erwachsenenbildung Penguin Books,
- Sachbuch Bücher übers Fasten,
- Sachbuch Steven Raichlen Bücher,
- Steve-Berry-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- Bücher übers Fasten im Taschenbuch Sachbuch,
- The Face Zeitschriften,
- Gesundheit-, - Ernährung- & - Medizin-Sachbuch Bücher übers Fasten