|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

BRANDMAPS: Das kompetitive Marketing-Strategiespiel (4. Auflage) von Chapman, Ra

StVinniesBooks
(94778)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $7,49
Ca.CHF 6,00
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Gutes tun. Dieser Verkauf kommt wohltätigen Zwecken zugute.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Eugene, Oregon, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 18. Jul und Mo, 21. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:384780969719
Zuletzt aktualisiert am 14. Jul. 2025 11:42:20 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Der gesamte Erlös nach Abzug der Kosten geht an St. Vincent de Paul of Lane County

We assist the poor and those in need of consolation, seeking out and utilizing every resource. Being mindful of the sanctity and dignity of all, any charitable work that advances those goals is within ...
  • Offizielles eBay für Charity-Angebot. Mehr erfahren
  • Verkauf zugunsten einer geprüften gemeinnützigen Partnerorganisation.

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
BRANDMAPS: The Competitive Marketing Strategy Game (4th Edition)
ISBN
9780135974513

Über dieses Produkt

Product Information

Brandmaps is a marketing simulation game for MS DOS personal computers that reflects a realistic approach to the complexities, uncertainties, and challenges inherent in the marketing decision-making and analysis process. To the greatest extent possible, Brandmaps is designed to represent reality to the participants, rather than being just a game. Topics covered include: product design; pricing; communications; sales forecasting; cost structure and operations; and management decisions. It also includes various product design studies (including self-reported attribute preference, concept testing and conjiont analysis): perceptional positioning analysis, full-scale test marketing; competitive position auditing; brand profile analysis; advertising and promotion experiments; price sensitivity analysis; market structure analysis; and operating results and market database; as well as competitive and market monitoring studies.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0135974518
ISBN-13
9780135974513
eBay Product ID (ePID)
33882

Product Key Features

Number of Pages
196 Pages
Language
English
Publication Name
Brandmaps : the Competitive Marketing Strategy Game
Publication Year
1996
Subject
Atlases, Gazetteers & Maps (See Also Travel / Maps & Road Atlases), Référence
Type
Map
Author
Randall G. Chapman
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
21.8 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.2 in

Additional Product Features

Edition Number
4
LCCN
96-027803
Dewey Edition
20
Dewey Decimal
658.8/00285/5369
Lc Classification Number
Hf5415.125.C47 1997
Table of Content
1. BRANDMAPS and Marketing Simulation Games. 2. BRANDMAPS Overview. 3. Marketing Decision Variables. 4. Non-Marketing Decision Variables. 5. Marketing Research Studies. 6. Financial and Operating Results Reports. 7. Decision-Making Logistics and Related Paperwork. 8. Summary of BRANDMAPS Costs. 9. Performance Evaluation in BRANDMAPS. 10. Marketing Planning in BRANDMAPS. 11. Budgeting in BRANDMAPS. 12. Marketing Management In-Basket Exercise. 13. Using the BRANDMAPS. Index.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

StVinniesBooks

99,7% positive Bewertungen338 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Dez 2013
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
We are a nonprofit company building communities across America through creating jobs, building affordable housing and providing support for veterans, seniors and those who need it most.Many of the ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (99'256)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ