|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Universitätslehre neu denken: Ein Konversationsrahmen für t

Artikelzustand:
Gut
3 verfügbar / 1 verkauft
Preis:
£3,20
(inkl. MwSt.)
Ca.CHF 3,65
Versand:
£8,99 (ca. CHF 10,24) Standardversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: South East, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 12. Jun und Mo, 1. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Verkäufer verschickt innerhalb von 1 Tag nach Zahlungseingang.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:385285537281
Zuletzt aktualisiert am 14. Mai. 2024 07:10:02 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
Rethinking University Teaching: A Conversational Framework for t
ISBN
9780415092890
EAN
9780415092890
Subject Area
Educational Technology
Publication Name
Rethinking University Teaching: A Conversational Framework for the Effective Use of Learning Technologies
Publisher
Taylor & Francis LTD
Subject
Coaching & Career Guidance, Education
Publication Year
1993
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Item Height
216mm
Author
Diana Laurillard
Item Width
138mm
Item Weight
454g
Number of Pages
296 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Teachers in higher education are slowly accepting the fact that they have to become more professional in their approach to teaching, matching their professionalism in research. The notions of quality audit and teacher appraisal are new, and in their existing forms ill-founded, but they represent a challenge that teachers will have to face. The book aims to prepare them for this: both to contribute towards a well-founded implementation of quality audits and appraisal, and to achieve their personal aims of improving their teaching and their students' learning. There is also a growing recognition that the technological media have the potential to improve student learning, or at least teach efficiency, and university teachers are looking for ways of increasing their understanding of what can be done with the new media, and how to do it. This book will inform them about what has been done and what is already known, helping them to think constructively and critically, and building toward a practical methodology for the design, development, and implementation of educational technologies. Part one explores students' learning, and what it is that they need from educational technology; part tow looks at individual teaching methods and media, including non-interactive media (lectures, print, audio, etc.), hypermedia (CD-ROM, etc.), and interactive media (simulations, modelling programs etc.); and part three discussed the design methodology, designing learning activities, setting up the learning context and maintaining quality. Diana Laurillard is Professor of Educational Technology, and Pro-Vice Chancellor for Learning Technology and Teaching, at The Open University. She was a member of the National Committee for the Inquiry into Higher Education, chaired by Sir Ron Dearing.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415092890
eBay Product ID (ePID)
87634894

Product Key Features

Subject Area
Educational Technology
Author
Diana Laurillard
Publication Name
Rethinking University Teaching: A Conversational Framework for the Effective Use of Learning Technologies
Format
Paperback
Language
English
Subject
Coaching & Career Guidance, Education
Publication Year
1993
Type
Textbook
Number of Pages
296 Pages

Dimensions

Item Height
216mm
Item Width
138mm
Item Weight
454g

Additional Product Features

Title_Author
Diana Laurillard
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.:
  • GB 724 4981 18
Chiron_Media_Store

Chiron_Media_Store

99,4% positive Bewertungen
4.0 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'243'711)

a***0 (910)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great condition Good price Quick delivery
e***l (434)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent thanks
a***z (200)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
A+