|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Mathematikunterricht im sichtbaren Lernklassenzimmer, Klassen K-2 (Taschenbuch oder

Artikelzustand:
Neu
4 verfügbar
Preis:
US $44,88
Ca.CHF 40,36
Versand:
Kostenlos Standard Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Grand Rapids, Michigan, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 18. Jun und Mo, 24. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:386088768988
Zuletzt aktualisiert am 10. Mai. 2024 11:30:57 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
1544333293
EAN
9781544333298
Binding
TP
Book Title
Teaching Mathematics in the Visible Learning Class
Subject Area
Education, Mathematics
Publication Name
Teaching Mathematics in the Visible Learning Classroom, Grades K-2
Item Length
9.1 in
Publisher
Corwin Press
Subject
Professional Development, Study & Teaching, Teaching Methods & Materials / Mathematics
Publication Year
2019
Series
Corwin Mathematics Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
Douglas Fisher, John T. Almarode, Nancy Frey, John Hattie, Kateri Thunder
Item Width
7.4 in
Item Weight
20 Oz
Number of Pages
288 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Select the right task, at the right time, for the right phase of learning. How can we best help K-2 students to become assessment-capable visible learners in mathematics? This book answers that question by showing Visible Learning strategies in action in high-impact mathematics instruction.

Product Identifiers

Publisher
Corwin Press
ISBN-10
1544333293
ISBN-13
9781544333298
eBay Product ID (ePID)
11038645642

Product Key Features

Author
Douglas Fisher, John T. Almarode, Nancy Frey, John Hattie, Kateri Thunder
Publication Name
Teaching Mathematics in the Visible Learning Classroom, Grades K-2
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Professional Development, Study & Teaching, Teaching Methods & Materials / Mathematics
Publication Year
2019
Series
Corwin Mathematics Ser.
Type
Textbook
Subject Area
Education, Mathematics
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Length
9.1 in
Item Height
0.7 in
Item Width
7.4 in
Item Weight
20 Oz

Additional Product Features

LCCN
2018-040267
Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
Qa135.6.A46 2019
Table of Content
List of VideosAcknowledgmentsAbout the AuthorsIntroduction What Works Best What Works Best When The Path to Assessment-Capable Visible Learners in Mathematics How This Book WorksChapter 1. Teaching With Clarity in Mathematics Components of Effective Mathematics Learning Surface, Deep, and Transfer Learning Moving Learners Through the Phases of Learning Differentiating Tasks for Complexity and Difficulty Approaches to Mathematics Instruction Checks for Understanding Profiles of Three Teachers ReflectionChapter 2. Teaching for the Application of Concepts and Thinking Skills Mr. Southall and Number Combinations Ms. McLellan and Unknown Measurement Values Ms. Busching and the Ever-Expanding Number System ReflectionChapter 3. Teaching for Conceptual Understanding Mr. Southall and Patterns Ms. McLellan and the Meaning of the Equal Sign Ms. Busching and the Meaning of Addition ReflectionChapter 4. Teaching for Procedural Knowledge and Fluency Mr. Southall and Multiple Representations Ms. McLellan and Equality Conjectures Ms. Busching and Modeling Subtraction ReflectionChapter 5. Knowing Your Impact: Evaluating for Mastery What Is Mastery Learning? Ensuring Tasks Evaluate Mastery Ensuring Tests Evaluate Mastery Feedback for Mastery Conclusion Final ReflectionAppendices A. Effect Sizes B. Teaching for Clarity Planning Guide C. Learning Intentions and Success Criteria Template D. A Selection of International Mathematical Practice or Process StandardsReferencesIndex
Copyright Date
2019
Dewey Decimal
372.7044
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Bargain Book Stores

Bargain Book Stores

99,3% positive Bewertungen
3.1 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'230'274)

e***g (360)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Looking forward to reading this
o***e (699)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Item as described, smooth transaction
e***e (1455)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
As described, thanks