|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Die chinesische Modeindustrie: Ein ethnographischer Ansatz von Jianhua Zhao (Englisch)

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $195,68
Ca.CHF 175,97
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 28. Jun und Mi, 10. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:386110099386
Zuletzt aktualisiert am 05. Mär. 2024 14:37:15 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781847889362
Book Title
The Chinese Fashion Industry
ISBN
9781847889362
Subject Area
Design, Business & Economics, Social Science
Publication Name
Chinese Fashion Industry : an Ethnographic Approach
Item Length
9.2 in
Publisher
Bloomsbury Academic & Professional
Subject
Sociology / General, Fashion & Accessories, Economic Conditions, Popular Culture, Industries / Fashion & Textile Industry, Anthropology / Cultural & Social
Series
Dress, Body, Culture Ser.
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.5 in
Author
Jianhua Zhao
Item Width
6.1 in
Item Weight
16.8 Oz
Number of Pages
224 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This is the first anthropological study of the contemporary Chinese fashion and textile industries from high-end designer clothing to mass manufacture.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Academic & Professional
ISBN-10
1847889360
ISBN-13
9781847889362
eBay Product ID (ePID)
112590753

Product Key Features

Author
Jianhua Zhao
Publication Name
Chinese Fashion Industry : an Ethnographic Approach
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Sociology / General, Fashion & Accessories, Economic Conditions, Popular Culture, Industries / Fashion & Textile Industry, Anthropology / Cultural & Social
Series
Dress, Body, Culture Ser.
Publication Year
2013
Type
Textbook
Subject Area
Design, Business & Economics, Social Science
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
0.5 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
16.8 Oz

Additional Product Features

LCCN
2012-033165
Lc Classification Number
Hd9940.C62z54 2013
Reviews
The analyses are timely and important, and Zhao shows conclusively that many of our assumptions about fashion, the market, and modernization do not apply simplistically in the case of China. The book is short and readable and would be of interest to anthropologists working on material culture, globalization, and fashion and would be accessible to students and the general public.
Table of Content
I. Introduction II. Rise of the Chinese Fashion IndustryChapter 1: The Growth of Chinese Textile and Apparel Industries Chapter 2: What Do Changing Chinese Fashions Really Tell Us? III. Creating Fashion in ChinaChapter 3: Designing a National Style: The Tangzhuang Phenomenon Chapter 4: For the Sake of Art or for the Market? The Cultural Economy of Fashion Design Chapter 5: Creating Fashion on the Runway, Chinese Style Chapter 6: Making Clothes for International Markets IV. Conclusion: Clothing, Modernization, and GlobalizationBibliographyIndex
Copyright Date
2013
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
338.4/76870951
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen
2.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'024'860)

a***m (36)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great condition, fast shipping!
m***1 (189)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Arrived in perfect condition. Thanks for the (belated) USPS tracking number.
5***1 (832)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
First class seller!