|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Point of Sale: Analyse des Medieneinzelhandels, Taschenbuch von Herbert, Daniel (EDT); J...

Artikelzustand:
Neuwertig
2 verfügbar
Preis:
US $54,17
Ca.CHF 49,01
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Jessup, Maryland, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 18. Mai und Do, 30. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:386834103216
Zuletzt aktualisiert am 28. Apr. 2024 12:23:53 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
Book Title
Point of Sale : Analyzing Media Retail
ISBN
9780813595528
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Point of Sale : Analyzing Media Retail
Item Height
0.9in
Author
Emily West
Item Length
9in
Publisher
Rutgers University Press
Item Width
6in
Item Weight
14 Oz
Number of Pages
300 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Point of Sale examines media retail as a vital component in the study of popular culture. It brings together fifteen essays by top media scholars that show how retail matters as a site of significance to culture industries as well as a crucial locus of meaning and participation for consumers.

Product Identifiers

Publisher
Rutgers University Press
ISBN-10
0813595525
ISBN-13
9780813595528
eBay Product ID (ePID)
23038697124

Product Key Features

Author
Emily West
Publication Name
Point of Sale : Analyzing Media Retail
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
300 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.9in
Item Width
6in
Item Weight
14 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5439
Grade from
College Freshman
Reviews
Herbert, Johnson, and their authors valuably expand our understanding of media retail--a largely overlooked node of media circulation. The book offers an excellent range of cases, themes, and issues that both ground these processes historically and address adjustments introduced by digital distribution., Attention media shoppers! Do not miss this truly original, eloquent argument for retail as an enduring, vital, and complex cultural space in entertainment's digital age., [A] signal and important contribution to Media Studies...Herbert and Johnson, and their contributors, have done great service to our understanding on how to link media consumption with Retail Studies.
Table of Content
Contents Introduction: Media Studies in the Retail Apocalypse Derek Johnson and Daniel Herbert Part I: Retail and New Media Technologies Chapter 1: Industrial Crossroads or Cross Purposes? Circuit City, DIVX, and the History of Multi-functional Media Retailers Daniel Herbert Chapter 2: Amazon, Bookseller: Disruption and Continuity in Digital Capitalism Emily West Chapter 3: The First Sale Doctrine and U.S. Media Retail Gregory Steirer Chapter 4: Game Retail and Crowdfunding Heikki Tyni and Olli Sotamaa Chapter 5: The App Store: Female Consumers, Shopping, and Digital Culture Elizabeth Affuso Part II: Media and the Politics of Constructing Retail Space Chapter 6: Shelf Flow: Spatial Logics, Product Categorizations, and Media Brands at Retail Avi Santo Chapter 7: Get Your Cape On: Target's Invitation to the DC Universe Ethan Tussey and Meredith Bak Chapter 8: Shop, Makeover, Love: Transformative Paratexts and Aspirational Fandom for Female-Driven Franchises Courtney Brannon Donoghue Chapter 9: Female Treble: Gender, Record Retail, and a Play for Space Tim J. Anderson Chapter 10: "It's Not Just Commerce, It's Community": Erotic Media and the Feminist Sex-Toy Store Revolution Lynn Comella Part III: Practices and Participation in Media Retail Communities Chapter 11: Comic Book Stores as Sites of Struggle Benjamin Woo and Nasreen Rajani Chapter 12: From Dealer's Room to Exhibit Hall: Comic Retailing and the San Diego Comic-Con Erin Hanna Chapter 13: The Changing Scales of Diasporic Media Retail Evan Elkins Chapter 14: Delivering Media: The Convenience Store as Media Mix Hub Marc Steinberg Chapter 15: Retail Wizardry: Constructing Media Fantasies from the Point of Sale Derek Johnson
Copyright Date
2020
Topic
Industries / Retailing, Media Studies, Business Aspects, Industries / Media & Communications, Economics / General, E-Commerce / General (See Also Computers / Electronic Commerce), Sales & Selling / General
Lccn
2019-012235
Dewey Decimal
658.8/7
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics, Social Science, Performing Arts

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positive Bewertungen
1.2 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.8
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (339'927)

s***s (941)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
GREAT SELLER
s***s (941)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
GREAT SELLER
m***o (1)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Un buen libro para el que quiera conocer quien realmente esta tejiendo los entos del mundo en la oscuridad.