|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Multikulturelle Bildung, Neunte Ausgabe: Probleme und Perspektiven von James A. Banken

grandeagleretail
(945993)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $188,43
Ca.CHF 149,31
Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 29. Jul und Mo, 4. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:387799274957
Zuletzt aktualisiert am 29. Jun. 2025 18:39:50 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781119238744
Book Title
Multicultural Education, Ninth Edtion
ISBN
9781119238744

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1119238749
ISBN-13
9781119238744
eBay Product ID (ePID)
220043623

Product Key Features

Number of Pages
360 Pages
Language
English
Publication Name
Multicultural Education : Issues and Perspectives
Publication Year
2016
Subject
Minority Studies, Multicultural Education, Educational Policy & Reform / Federal Legislation, Anthropology / Cultural & Social, Philosophy, Theory & Social Aspects
Type
Textbook
Subject Area
Social Science, Education
Author
Cherry A. Mcgee Banks, James A. Banks
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
22.4 Oz
Item Length
9.9 in
Item Width
7.9 in

Additional Product Features

Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-027991
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
370.117
Table Of Content
Preface xvii Part 1 Issues and Concepts 1 1 Multicultural Education: Characteristics and Goals 2 by James A. Banks 2 Culture, Teaching, and Learning 24 by Christina Convertino, Bradley A. Levinson, and Norma González Part 2 Social Class and Religion 41 3 Social Class and Education 42 by Lois Weis 4 Christian Nation or Pluralistic Culture: Religion in American Life 59 by Charles H. Lippy Part 3 Gender 79 5 Gender Bias: From Colonial America to Today's Classroom 81 by David Sadker and Karen Zittleman 6 Classrooms for Diversity: Rethinking Curriculum and Pedagogy 98 by Mary Kay Thompson Tetreault 7 Understanding and Supporting Gender Equity in Schools 115 by Diane S. Pollard 8 Queer Lessons: Sexual and Gender Minorities in Multicultural Education 132 by Cris Mayo Part 4 Race, Ethnicity, and Language 149 9 Approaches to Multicultural Curriculum Reform 151 by James A. Banks 10 Backstage Racism: Implications for Teaching 171 by Leslie H. Picca and Ruth Thompson-Miller 11 Language Diversity and Schooling 188 by Manka M. Varghese Part 5 Exceptionality 211 12 Educational Equality for Students with Disabilities 213 by Sara C. Bicard and William L. Heward 13 Culturally Responsive Special Education in Inclusive Schools 235 by Luanna H. Meyer, Hyun-Sook Park, Jill M. Bevan-Brown, and Catherine Savage Part 6 School Reform and Classroom Assessment 257 14 School Reform and Student Learning: A Multicultural Perspective 258 by Sonia Nieto and Patty Bode 15 Communities, Families, and Educators Working Together for School Improvement 275 by Cherry A. McGee Banks 16 Classroom Assessment and Diversity 295 by Catherine S. Taylor and Susan B. Nolen Appendix: Multicultural Resources 309 Glossary 315 Contributors 321 Index 325
Synopsis
There is a wide and growing ethnic, cultural, social-class, and linguistic gap between many of the nation's teachers and their students. Multicultural Education: Issues and Perspectives , 9th edition, is designed to help current and future educators acquire the concepts, paradigms, and explanations needed to become effective practitioners in culturally, racially, linguistically, and social-class diverse classrooms and schools. An important goal of the 9th edition is to help educators attain a sophisticated understanding of the concept of culture and to view race, class, gender, social class, and exceptionality as interacting concepts rather than as separate and distinct., There is a wide and growing ethnic, cultural, social-class, and linguistic gap between many of the nation's teachers and their students. Multicultural Education: Issues and Perspectives , 9th edition , is designed to help current and future educators acquire the concepts, paradigms, and explanations needed to become effective practitioners in culturally, racially, linguistically, and social-class diverse classrooms and schools. An important goal of the 9th edition is to help educators attain a sophisticated understanding of the concept of culture and to view race, class, gender, social class, and exceptionality as interacting concepts rather than as separate and distinct.
LC Classification Number
LC1099.3.M85 2015

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen2.8 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Sep 2010
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Grand Eagle Retail is your online bookstore. We offer Great books, Great prices and Great service.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (1'054'209)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ