|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Marketing Logistics von Martin Christopher (Englisch) Hardcover Buch

grandeagleretail
(945691)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $294,35
Ca.CHF 235,98
Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 24. Jul und Mi, 30. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:388483412811
Zuletzt aktualisiert am 22. Jun. 2025 01:23:32 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781138174290
Book Title
Marketing Logistics
ISBN
9781138174290

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1138174297
ISBN-13
9781138174290
eBay Product ID (ePID)
234564887

Product Key Features

Number of Pages
172 Pages
Publication Name
Marketing Logistics
Language
English
Publication Year
2015
Subject
Marketing / General, General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Helen Peck, Martin Christopher
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
16 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.2 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.5
Edition Description
Revised edition,New Edition
Table Of Content
The customer value creation process; Customer service and customer relationship management; Customer profitability analysis; Demand management; Integrating product development and logistics; Value delivery management; Managing the extended enterprise; Managing Global Pipelines.
Synopsis
This interface is being recognized by business organizations as a key priority for management, and both practitioners and academics alike have placed a greater emphasis on the need to view the supply chain as a whole as the vehicle by which competitive advantage is achieved. As well as drawing upon current research and t, This interface is being recognized by business organizations as a key priority for management, and both practitioners and academics alike have placed a greater emphasis on the need to view the supply chain as a whole as the vehicle by which competitive advantage is achieved. As well as drawing upon current research and the experience of firms worldwide, Marketing Logistics uses numerous 'mini-cases' and vignettes to illustrate the key messages in each chapter and bring the theory to life.This book is an invaluable resource for managers who seek to understand more about the way in which the supply chain should be managed to improve their organization's competitive position, as well as students undertaking degree-level courses in marketing, logistics and supply chain management., This interface is being recognized by business organizations as a key priority for management, and both practitioners and academics alike have placed a greater emphasis on the need to view the supply chain as a whole as the vehicle by which competitive advantage is achieved. As well as drawing upon current research and the experience of firms worldwide, Marketing Logistics uses numerous 'mini-cases' and vignettes to illustrate the key messages in each chapter and bring the theory to life. This book is an invaluable resource for managers who seek to understand more about the way in which the supply chain should be managed to improve their organization's competitive position, as well as students undertaking degree-level courses in marketing, logistics and supply chain management.
LC Classification Number
HF5415.13

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen2.8 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Sep 2010
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Grand Eagle Retail is your online bookstore. We offer Great books, Great prices and Great service.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (1'053'823)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ