|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Lifestyle Gurus: Constructing Authority and Influ

newbookdeals
(8109)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $24,46
Ca.CHF 19,59
Artikelzustand:
Neu
Mehr als 10 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos DGM SmartMail Ground.
Standort: Avenel, New Jersey, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 29. Jul und Di, 5. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:388561532401
Zuletzt aktualisiert am 16. Jul. 2025 22:21:42 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9781509530182

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Polity Press
ISBN-10
1509530185
ISBN-13
9781509530182
eBay Product ID (ePID)
19038544361

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Name
Lifestyle Gurus : Constructing Authority and Influence Online
Subject
Web / Social Media, Media Studies, General, Social Psychology, Interpersonal Relations, Sociology / Social Theory
Publication Year
2020
Type
Textbook
Author
Chris Rojek, Stephanie A. Baker
Subject Area
Computers, Social Science, Psychology
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
10.6 Oz
Item Length
8.8 in
Item Width
5.8 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2019-020142
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
302.231
Table Of Content
Acknowledgements Introduction 1 What is a Lifestyle Guru? 2 The Rise of Lifestyle Gurus in the Digital Age 3 'Be Authentic': Lifestyle Gurus as Trusted Companions 4 'Your Person as a Product': Commodifying Influence 5 'Don't Eat That!': Lifestyle Gurus as Unregulated Advisers 6 The Two Cults of Lifestyle Perfectionism 7 Living in a Low Trust Society References Index
Synopsis
The rise of blogs and social media provide a public platform for people to share information online. This trend has facilitated an industry of self-appointed 'lifestyle gurus' who have become instrumental in the management of intimacy and social relations. Advice on health, wealth creation, relationships and well-being is rising to challenge the authority of experts and professionals. Pitched as 'authentic', 'accessible' and 'outside of the system', this information has produced an unprecedented sense of empowerment and sharing. However, new problems have arisen in its wake. In Lifestyle Gurus , Baker and Rojek explore how authority and influence are achieved online. They trace the rise of lifestyle influencers in the digital age, relating this development to the erosion of trust in the expert-professional power bloc. The moral contradictions of lifestyle websites are richly explored, demonstrating how these technologies encourage a preoccupation with the very commercial and corporate hierarchies they seek to challenge. A timely account of how lifestyle issues are being packaged and transacted in a wired-up world, this book is important reading for students and scholars of media, communication, sociology and related disciplines.
LC Classification Number
HM1206.B354 2019

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

newbookdeals

98,6% positive Bewertungen32 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Sep 2021
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.8

Verkäuferbewertungen (9'100)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ