Das Modebuch - Hardcover der Phaidon Redaktion - wie neu tolle Bilder & Infos

Brew508
(4226)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $22,50
Ca.CHF 17,95
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
Schnell, bevor er weg ist. 1 Person beobachtet diesen Artikel.
Versand:
US $6,75 (ca. CHF 5,39) USPS Media MailTM.
Standort: Sussex, Wisconsin, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 2. Okt und Di, 7. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:388562110152

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
Brand
Unbranded
Type
Picture Book
MPN
Does not apply
ISBN
9780714871073
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Phaidon Press, Incorporated
ISBN-10
0714871079
ISBN-13
9780714871073
eBay Product ID (ePID)
219239529

Product Key Features

Book Title
Fashion Book
Number of Pages
592 Pages
Language
English
Publication Year
2016
Topic
Fashion & Accessories
Genre
Design
Author
Phaidon Editors, Laura Gardner, Caroline Kinneberg
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
2 in
Item Weight
87.2 Oz
Item Length
9.9 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
TitleLeading
The
Dewey Decimal
746.9203
Synopsis
The Fashion Book takes a fresh look at the fashion world and the people who created and inspired it. Spanning almost 200 years, the entire industry is represented; from clothing and footwear designers, to photographers, stylists, icons and retailers, including the new category of educational institutions that have been fundamental in the careers of many of the creative individuals. Marking the significant changes on the fashion landscape since the first edition, this revision includes updates on existing entries as well as important new names who have fundamentally shaped the way we see fashion, from designers such as Nicholas Ghesquière, Gareth Pugh and Phoebe Philo, influential image makers Mert and Marcus and Mario Sorrenti, and contemporary icons Lady Gaga and Tilda Swinton, representing just a few of the many exciting new figures. New faces rub shoulders with the fashion pioneers of the original edition; such as Coco Chanel, Issey Miyake, Yves Saint Laurent, Kate Moss and Helmut Newton. In keeping in the reference style of the first edition, this new edition reflects a comprehensive view of the fashion industry today. Easy to use and filled with inspirational images, The Fashion Book is organized as an A-Z guide of names, listing 576 entries across the categories of clothing and accessory designers, photographers, institutions, models and those iconic individuals who instigated or symbolize a whole fashion movement. Cutting through the usual classifications, and organized alphabetically, the book creates unexpected juxtapositions that make fascinating and unlikely partnerships: the powerful Anna Wintour sits opposite the pioneer of modern fashion, Charles Worth while Terry Richardson rubs shoulders with Herb Ritts, and digital print wunderkind Mary Katranzou meets Rei Kawakubo. Each entry is illustrated with a photograph or drawing from the most important creative talents in the industry - showing a quintessential aspect of their work. An accompanying text describes where they fit into the fashion story and includes essential biographical information about the subject. In addition, The Fashion Book uses a comprehensive cross-referencing system and glossary which explain the many collaborations and techniques used in fashion, that singular business which lives somewhere between art and commerce.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Brew508

99,9% positive Bewertungen7.3 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Okt 2001
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (4'122)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ