Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Urteilsstudien : Design, Analyse und Metaanalyse von Iurii Vasil'evich Ivlev
US $72,40
Ca.CHF 58,25
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
3 verfügbar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 31. Jul und Do, 7. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:388611668683
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN-13
- 9780521101479
- Book Title
- Judgment Studies: Design, Analysis, and Meta-Analysis
- ISBN
- 9780521101479
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
0521101476
ISBN-13
9780521101479
eBay Product ID (ePID)
5411478
Product Key Features
Number of Pages
268 Pages
Publication Name
Judgment Studies : Design, Analysis, and Meta-Analysis
Language
English
Subject
Body Language & Nonverbal Communication, General, Cognitive Psychology & Cognition, Research, Research & Methodology
Publication Year
2008
Type
Not Available
Subject Area
Reference, Social Science, Science, Psychology
Series
Studies in Emotion and Social Interaction Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
14.1 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Dewey Edition
19
Reviews
"...invites the interest of any who would evaluate judgment studies or learn to conduct them...a valuable source of guidance..." Contemporary Psychology
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
153.4/6
Table Of Content
Preface; Part I. The Design of Judgement Studies: 1. The nature of judgement studies; 2. Sampling judges and encoders; 3. Stimulus selection and presentation; 4. Judges' responses; Part II. The Analysis of Judgement Studies: 5. Forming composites and other re-descriptions of variables; 6. Significance testing and effect size estimation; 7. The interpretation of interaction effects; 8. Contrasts: focused comparisons in the analysis of data; 9. Contrasts in repeated-measures designs; Part III. The Meta-Analysis of Judegment Studies: 10. Comparing and combining judgement studies; 11. Combining probabilities; Appendix; References; Name index; Subject index.
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
Because of the complexity of human behaviour a large number of research variables must be constructed from building blocks of human judgement. This book describes the design, analysis and the meta-analysis of studies employing judgements in sufficient detail to enable readers to conduct such studies, and more wisely evaluate them., Because of the complexity of human behaviour a great many research variables must be constructed from the building blocks of human judgement. A teacher's warmth, a psychotherapist's ability to create rapport, a patient's inner state - these all tend ultimately to be defined by the judgements of others. The purpose of this book is to describe the design, the analysis and the meta-analysis of studies employing judgements in sufficient detail that readers can conduct such studies, and more wisely evaluate them. While the author's examples are drawn primarily from research on non-verbal behaviour, the book is designed for any investigators employing judges, observers, raters, coders, or decoders, whether or not the behaviour being assessed is non-verbal. Judgment Studies: Design, Analysis, and Meta-Analysis constitutes a unique resource for advanced students and researchers in the behavioural and social sciences. It offers the first integrated summary of methodological issues in judgement studies, and the first guide to their planning and analysis.
LC Classification Number
BF441 .R67 1987
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
grandeagleretail
98,3% positive Bewertungen•2.8 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (1'053'971)
- -***r (242)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufReceived
- -***r (242)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufReceived
- c***0 (300)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent
Noch mehr entdecken:
- Zeitschriften Design,
- Bücher über Design,
- Bücher über Design Sachbuch,
- Monatliche Zeitschriften Design,
- Englische Zeitschriften Design,
- Deutsche Zeitschriften Design,
- Deutsche zweimonatliche Zeitschriften Design,
- Deutsche Bücher über Design Sachbuch,
- Englische Bücher über Design Sachbuch,
- Als gebundene Ausgabe mit Kunst- & Kultur-Bücher Sachbuch Design