Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Ein digitaler Vermarkter werden: Erlangen der Hard & Soft Skills für einen technisch getriebenen Ma
US $34,30
Ca.CHF 27,47
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 7. Aug und Mi, 20. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:388674809830
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN-13
- 9781733794879
- Type
- NA
- Publication Name
- NA
- ISBN
- 9781733794879
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Baltika Press
ISBN-10
1733794875
ISBN-13
9781733794879
eBay Product ID (ePID)
20038782110
Product Key Features
Book Title
Becoming a Digital Marketer : Gaining the Hard and Soft Skills for a Tech-Driven Marketing Career
Topic
Internet / General, General
Publication Year
2019
Language
English
Genre
Computers, Technology & Engineering
Format
Trade Paperback
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Synopsis
In the rapid world of marketing, fresh graduates and traditional marketers alike are learning that the industry is blending technology at a pace never seen before. It's no longer enough to be a specialist: in today's tech-driven industry, you've got to be able to build websites, install analytics, run pay-per-click campaigns, join Twitter chats, understand SEO strategy, and experience the underrated power of email marketing. In Part 1, you'll learn the hard skills crucial to a marketing career, like: organic search (SEO) paid advertising (PPC) social media marketing reporting & analytics branding & copywriting email marketing In Part 2, you'll read about the soft skills essential to business, like: writing emails invoicing & sales getting an entry level position working as a marketing freelancer starting your marketing agency how to work remotely Also included are in-depth vignettes and interviews with renowned communicators, for insightful alternate views on what makes a successful marketer. About The Authors Authors Gil & Anya Gildner are the cofounders of Discosloth, a search marketing company that has worked with brands like Volvo, Doctors Without Borders, AirTreks, and have been featured in Inc Magazine , the New York Times , Arkansas Business , the Washington Post , and more. They regularly speak at industry conferences and conduct corporate & academic training seminars.
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
grandeagleretail
98,3% positive Bewertungen•2.8 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (1'053'876)
- l***l (2019)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kaufquality excellent. condition perfect. value seller had the best price. appearance new.
- l***i (545)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufI cancelled this item and the seller promptly refunded my payment.
- h***e (1180)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufItem as described. Thanks!
Noch mehr entdecken:
- Rita-Mae-Brown-Belletristik - Bücher,
- Deutsche Bücher Rita-Mae-Brown-Belletristik,
- Robert-A. - Heinlein-Belletristik-Bücher,
- Michael-A. - Singer-Sachbuch Bücher,
- James-A. - Michener-Belletristik-Bücher,
- Robert-A. - Heinlein-Taschenbuch-Belletristik-Bücher,
- The Face Zeitschriften,
- Erwachsene Masters of the Universe Hörbücher und Hörspiele,
- Masters of the Universe Jugendliche Hörbücher und Hörspiele,
- Masters of the Universe Jugendliche Hörbücher und Hörspiele