Bild 1 von 5





Galerie
Bild 1 von 5





Ähnlichen Artikel verkaufen?
Kreative Werbeideen und -techniken Mario Pricken Taschenbuch neue Ausgabe
US $19,99
Ca.CHF 16,14
(US $19,99 / Unit)
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
“like new, very few if any signs of wear”
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Palm Coast, Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 9. Aug und Do, 14. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:388697950702
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Neuwertig
- Hinweise des Verkäufers
- “like new, very few if any signs of wear”
- Artist
- Pricken, Mario
- Date of Publication
- 2008
- Publication Name
- N/A
- Release Title
- Creative Advertising:Ideas and Techniques from the World's Bes...
- Signed
- No
- Ex Libris
- No
- Narrative Type
- Nonfiction
- Original Language
- German
- Intended Audience
- Adults, Young Adults
- Inscribed
- No
- Colour
- N/A
- Vintage
- No
- Brand
- N/A
- Type
- Paperback / softback
- EAN
- 9780500284766
- ISBN
- 0500284768
- Era
- 2000s
- Personalized
- No
- Country/Region of Manufacture
- Singapore
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Thames & Hudson
ISBN-10
0500287333
ISBN-13
9780500287330
eBay Product ID (ePID)
102819883
Product Key Features
Edition
2
Book Title
Creative Advertising : Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns
Number of Pages
256 Pages
Language
English
Topic
Graphic Arts / Commercial & Corporate, Advertising & Promotion
Publication Year
2008
Features
Revised
Illustrator
Yes
Genre
Design, Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.8 in
Item Weight
52.6 Oz
Item Length
11.2 in
Item Width
9.9 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2007-905838
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
659.1
Edition Description
Revised edition
Synopsis
"More than just a nice-to-look-at, easy-to-flip-through book...Pricken has loftier goals--namely, to transform readers into top creatives by introducing them to a variety of techniques and ideas."--Adweek, Unraveling the creative process behind some of the most effective campaigns of recent years, Mario Pricken showcases over two hundred examples of international advertising from a wide range of media, including magazines, billboards, television, movies, and the Internet. Each chapter highlights different practical methods for creating innovative and unforgettable ads, with award-winning work from some of the most influential names in the industry. This second edition includes a completely revised and updated introductory chapter plus dozens of new examples that demonstrate a fascinating range of approaches., Entertaining and inspirational, Creative Advertising is a 'must have' for all designers, art directors, copywriters, and students of advertising - in fact, for anyone who makes a living from good ideas and for whom creativity is the key qualification. Unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years, showcasing over two hundred examples of international advertising from media including magazines and billboards, television, cinema and the Internet. Highlights different methods for creating original and unforgettable advertisements, from finding the elusive 'big idea' to re-working classic techniques. Covers award-winning work from some of the biggest and most influential names in the industry, alongside exciting young agencies. All brilliantly demonstrate a fascinating range of approaches including * Ways of visualizing concepts * The art of illusion and paradox * Using metaphor and analogy * Deploying shock tactics and humour Includes interviews with international professionals, providing unique insights into the working practices of top creatives.
LC Classification Number
NC997
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Raising Funds to Fight Brain Cancer
99,6% positive Bewertungen•2.5 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (751)
- m***e (5)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kaufwell taken care of. Fight brain cancer!
- e***n (1192)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufWell packaged and shipped quickly
- m***m (341)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAs expected
Noch mehr entdecken:
- Bücher über Technik als Taschenbuch Sachbuch,
- Studium und Erwachsenenbildung Neueste Geschichte im Taschenbuch-Format,
- Als gebundene Ausgabe Neueste Geschichte Studium und Erwachsenenbildung,
- Mario-Vargas-Llosa-Taschenbuch - Belletristik-Bücher,
- Technik Schule und Ausbildung im Taschenbuch-Format,
- Bücher über Technik als Taschenbuch Sachbuch Jugendliche,
- Sachbuch Bücher über Technik als gebundene Ausgabe,
- Gebundene-Ausgabe-Sachbuch-Jugendliche Bücher über Technik,
- Gebundene-Ausgabe-Sachbuch-Jugendliche Bücher über Technik auf Deutsch,
- Sachbuch als gebundene Ausgabe mit Auto- & Verkehr-Bücher über Technik