|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Kreative Werbeideen und -techniken Mario Pricken Taschenbuch neue Ausgabe

Raising Funds to Fight Brain Cancer
(746)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $19,99
Ca.CHF 16,14
(US $19,99 / Unit)
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
like new, very few if any signs of wear
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Palm Coast, Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 9. Aug und Do, 14. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:388697950702

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“like new, very few if any signs of wear”
Artist
Pricken, Mario
Date of Publication
2008
Publication Name
N/A
Release Title
Creative Advertising:Ideas and Techniques from the World's Bes...
Signed
No
Ex Libris
No
Narrative Type
Nonfiction
Original Language
German
Intended Audience
Adults, Young Adults
Inscribed
No
Colour
N/A
Vintage
No
Brand
N/A
Type
Paperback / softback
EAN
9780500284766
ISBN
0500284768
Era
2000s
Personalized
No
Country/Region of Manufacture
Singapore

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Thames & Hudson
ISBN-10
0500287333
ISBN-13
9780500287330
eBay Product ID (ePID)
102819883

Product Key Features

Edition
2
Book Title
Creative Advertising : Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns
Number of Pages
256 Pages
Language
English
Topic
Graphic Arts / Commercial & Corporate, Advertising & Promotion
Publication Year
2008
Features
Revised
Illustrator
Yes
Genre
Design, Business & Economics
Author
Mario Pricken
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
52.6 Oz
Item Length
11.2 in
Item Width
9.9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2007-905838
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
659.1
Edition Description
Revised edition
Synopsis
"More than just a nice-to-look-at, easy-to-flip-through book...Pricken has loftier goals--namely, to transform readers into top creatives by introducing them to a variety of techniques and ideas."--Adweek, Unraveling the creative process behind some of the most effective campaigns of recent years, Mario Pricken showcases over two hundred examples of international advertising from a wide range of media, including magazines, billboards, television, movies, and the Internet. Each chapter highlights different practical methods for creating innovative and unforgettable ads, with award-winning work from some of the most influential names in the industry. This second edition includes a completely revised and updated introductory chapter plus dozens of new examples that demonstrate a fascinating range of approaches., Entertaining and inspirational, Creative Advertising is a 'must have' for all designers, art directors, copywriters, and students of advertising - in fact, for anyone who makes a living from good ideas and for whom creativity is the key qualification. Unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years, showcasing over two hundred examples of international advertising from media including magazines and billboards, television, cinema and the Internet. Highlights different methods for creating original and unforgettable advertisements, from finding the elusive 'big idea' to re-working classic techniques. Covers award-winning work from some of the biggest and most influential names in the industry, alongside exciting young agencies. All brilliantly demonstrate a fascinating range of approaches including * Ways of visualizing concepts * The art of illusion and paradox * Using metaphor and analogy * Deploying shock tactics and humour Includes interviews with international professionals, providing unique insights into the working practices of top creatives.
LC Classification Number
NC997

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Raising Funds to Fight Brain Cancer

99,6% positive Bewertungen2.5 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Nov 2015
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
On December 7th of 2021, I as a parent, received the worst news possible: my daughter had brain cancer. She was diagnosed with a Pilocytic Astrocytoma in her thalamus. She underwent what should have ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (751)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ