Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Lehrer auf die Arbeit mit Englischlerner n im Mainstream-Unt erricht vorbereiten...
US $40,96
Ca.CHF 32,79
Artikelzustand:
“May show signs of wear, highlighting, writing, and previous use. This item may be a former library ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
2 verfügbar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Jessup, Maryland, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 10. Sep und Di, 16. Sep bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:388722228323
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- Book Title
- Preparing Teachers to Work With English Language Learners in Main
- ISBN
- 9781623969240
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Information Age Publishing, Incorporated
ISBN-10
1623969247
ISBN-13
9781623969240
eBay Product ID (ePID)
211849113
Product Key Features
Number of Pages
208 Pages
Language
English
Publication Name
Preparing Teachers to Work with English Language Learners in Mainstream Classrooms
Publication Year
2015
Subject
English As a Second Language, Study & Teaching, General
Type
Textbook
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines, Education
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.4 in
Item Weight
10.6 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2014-043317
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
428.0071
Synopsis
This book addresses the preparation of teachers for English language learners (ELLs), focusing on innovative strategies for pre-service and in-service training. It covers teacher perceptions, skills development, and the importance of equity. Chapters highlight practical ideas for empowering ELL students and improving teacher education., Co-published with TESOL Press There is a growing need for knowledge and practical ideas about the preparation of teachers for English language learners (ELLs), a growing segment of the K-12 population in the United States. This book is for teachers, administrators, and teacher educators looking for innovative ways to prepare teachers for ELLs and will position teachers to empower these students. This volume will appeal mostly to those preparing teachers in contexts that have not have historically had large numbers of ELLs, but have had a high rate of recent growth (e.g., Midwestern U.S.). This work is the combination of teacher preparation and ELL issues. This volume is unique in tackling pre-service and inservice teacher preparation. Additionally, the chapters collectively aim to go beyond merely equipping teachers to meet the needs of ELLs, but to reach a level of effectiveness with the outcome of equity. The book highlights the knowledge, skills, and beliefs of teachers about ELLs. Part I addresses teacher perceptions of, and beliefs about, ELLs and teacher preparation specifically addressing what they should know in terms of students' perspectives. Chapters attend to the experiences and beliefs of immigrant teachers about their roles, the role of service learning in teacher preparation, and the potential of understanding home literacy practices to change teacher beliefs about ELLs. Part II focuses on skills necessary to teach ELLs--writing skills teachers can draw on to inform their teaching practices, technological skills teachers need to develop, and skills related to focusing on the Common Core State Standards for English language arts and mathematics. Each chapter explicitly addresses implications for teacher education or professional development.
LC Classification Number
PE1128.A2P6985 2015
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Great Book Prices Store
96,8% positive Bewertungen•1.4 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (387'717)
- c***5 (305)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufFast ship, item as described. Recommended seller!
- 1***3 (1565)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufA+ Thanks!
- 1***i (1779)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThanks