|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Grundlagen des Marketings, Taschenbuch von Pride, William M.; Ferrell, O. C., BH...

funcleswhatnots
(121)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $10,00
Ca.CHF 8,08
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Akzeptabel
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Russellville, Arkansas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 20. Aug und Di, 26. Aug bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:388723034098

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel: Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ...
Book Title
Foundations of Marketing
ISBN
9781305405769

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1305405765
ISBN-13
9781305405769
eBay Product ID (ePID)
219671102

Product Key Features

Number of Pages
544 Pages
Language
English
Publication Name
Foundations of Marketing
Publication Year
2016
Subject
Marketing / General, General
Features
Revised
Type
Textbook
Author
O. C. Ferrell, William Pride
Subject Area
Business & Economics
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
10.8 in
Item Weight
40.8 Oz
Item Length
0.9 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-944168
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
PART I: STRATEGIC MARKETING AND ITS ENVIRONMENT.1. Customer-Driven Strategic Marketing.2. Planning, Implementing, and Evaluating Marketing Strategies.3. The Marketing Environment, Social Responsibility, and Ethics.PART II: MARKETING RESEARCH AND TARGET MARKETS.4. Marketing Research and Information Systems.5. Target Market Segmentation and Evaluation.PART III: CUSTOMER BEHAVIOR AND E-MARKETING.6. Consumer Buying Behavior.7. Business Markets and Buying Behavior.8. Reaching Global Markets.9. Digital Marketing and Social Networking.PART IV: PRODUCT AND PRICE DECISIONS.10. Product, Branding, and Packing Concepts.11. Developing and Managing Goods and Services12. Pricing Concepts and Management.13. Marketing Channels and Supply-Chain Management.14. Retailing, Direct Marketing, and Wholesaling.PART V: PROMOTION DECISIONS.15. Integrated Marketing Communications.16. Advertising and Public Relations.17. Personal Selling and Sales Promotion.Online Appendices.Financial Analysis in Marketing.Sample Marketing Plan.Careers in Marketing.
Synopsis
Discover the essentials in today's marketing and examine the latest trends with the significant visuals and stimulating, timely discussions in the book that's popular with students from all backgrounds: FOUNDATIONS OF MARKETING, 7E. Meaningful coverage of current marketing strategies and concepts explores social media, sustainability, globalization, customer relationship management, supply chain management, and digital marketing. You study emerging topics, such as social and environmental responsibility, entrepreneurship, and new trends in marketing, as the authors depict the changing nature of business and prepare you for success in a competitive world. Captivating photos, screenshots, advertisements, and examples from actual life illustrate the issues, while a wealth of learning supplements, such as podcasts, videos, and an interactive marketing plan, help you develop the practical decision-making and marketing skills you need for professional success.
LC Classification Number
HF5415.P6584 2017

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

funcleswhatnots

96,9% positive Bewertungen477 Artikel verkauft

Mitglied seit Jan 2025
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (133)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ