Bild 1 von 6






Galerie
Bild 1 von 6






Ähnlichen Artikel verkaufen?
Grundlagen des Marketings, Taschenbuch von Pride, William M.; Ferrell, O. C., BH...
US $10,00
Ca.CHF 8,08
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Russellville, Arkansas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 20. Aug und Di, 26. Aug bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:388723034098
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Foundations of Marketing
- ISBN
- 9781305405769
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1305405765
ISBN-13
9781305405769
eBay Product ID (ePID)
219671102
Product Key Features
Number of Pages
544 Pages
Language
English
Publication Name
Foundations of Marketing
Publication Year
2016
Subject
Marketing / General, General
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
10.8 in
Item Weight
40.8 Oz
Item Length
0.9 in
Item Width
8.5 in
Additional Product Features
Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-944168
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
PART I: STRATEGIC MARKETING AND ITS ENVIRONMENT.1. Customer-Driven Strategic Marketing.2. Planning, Implementing, and Evaluating Marketing Strategies.3. The Marketing Environment, Social Responsibility, and Ethics.PART II: MARKETING RESEARCH AND TARGET MARKETS.4. Marketing Research and Information Systems.5. Target Market Segmentation and Evaluation.PART III: CUSTOMER BEHAVIOR AND E-MARKETING.6. Consumer Buying Behavior.7. Business Markets and Buying Behavior.8. Reaching Global Markets.9. Digital Marketing and Social Networking.PART IV: PRODUCT AND PRICE DECISIONS.10. Product, Branding, and Packing Concepts.11. Developing and Managing Goods and Services12. Pricing Concepts and Management.13. Marketing Channels and Supply-Chain Management.14. Retailing, Direct Marketing, and Wholesaling.PART V: PROMOTION DECISIONS.15. Integrated Marketing Communications.16. Advertising and Public Relations.17. Personal Selling and Sales Promotion.Online Appendices.Financial Analysis in Marketing.Sample Marketing Plan.Careers in Marketing.
Synopsis
Discover the essentials in today's marketing and examine the latest trends with the significant visuals and stimulating, timely discussions in the book that's popular with students from all backgrounds: FOUNDATIONS OF MARKETING, 7E. Meaningful coverage of current marketing strategies and concepts explores social media, sustainability, globalization, customer relationship management, supply chain management, and digital marketing. You study emerging topics, such as social and environmental responsibility, entrepreneurship, and new trends in marketing, as the authors depict the changing nature of business and prepare you for success in a competitive world. Captivating photos, screenshots, advertisements, and examples from actual life illustrate the issues, while a wealth of learning supplements, such as podcasts, videos, and an interactive marketing plan, help you develop the practical decision-making and marketing skills you need for professional success.
LC Classification Number
HF5415.P6584 2017
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
funcleswhatnots
96,9% positive Bewertungen•477 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (133)
- o***e (1407)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAccurate description! Super fast shipping! Best price! Hassle-free purchase!
- f***r (2908)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kauffast delivery
- h***e (1240)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat
Noch mehr entdecken:
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Marketing,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung im Taschenbuch-Format,
- Bücher Wirtschaft & Industrie im Taschenbuch-Format mit Marketing Sachbuch,
- William-Shakespeare-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- Tennessee-Williams-Taschenbuch-Sachbuch Bücher,
- Kinder- & Jugendliteratur als Taschenbuch mit William Shakespeare Bücher,
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- William-Stuart-Long-Taschenbuch - Belletristik-Bücher,
- William-Stuart-Long-Taschenbuch - Belletristik-Bücher auf Deutsch,
- William Shakespeare Fachbücher, Lernen und Nachschlagen im Taschenbuch-Format