|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Bindungstheorie und die Lehrer-Schüler-Beziehung: Ein praktischer Leitfaden für...

Great Book Prices Store
(341707)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $68,94
Ca.CHF 55,31
Artikelzustand:
Neu
5 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Jessup, Maryland, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 6. Sep und Fr, 12. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:388760590923
Zuletzt aktualisiert am 25. Aug. 2025 23:25:13 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Attachment Theory and the Teacher-Student Relationship : A Practi
ISBN
9780415562621

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
0415562627
ISBN-13
9780415562621
eBay Product ID (ePID)
102814253

Product Key Features

Number of Pages
200 Pages
Publication Name
Attachment Theory and the Teacher-Student Relationship : A Practical Guide for Teachers, Teacher Educators and School Leaders
Language
English
Publication Year
2010
Subject
Educational Psychology, Professional Development, General, Developmental / General, Teaching Methods & Materials / General
Type
Textbook
Subject Area
Education, Psychology
Author
Philip Riley
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
13.2 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2010-006471
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.102/3
Table Of Content
@contents: Foreword Section I: Attachment Theory 1. Attachment Theory and the Classroom 2. Adult Attachment Theory & the Teacher-Student Relationship 3. The Emotionality of Teaching Section II: Researching Teachers' Attachments 4. Does Time in the Classroom Effect Attachment Style? 5. Contextual Insight-Navigated Discussion 6. CIND Mentoring: Supporting Transitions & Early Career Retentions 7. The Implications of New Knowledge: Old Wine in New Bottles? 8 Further into Attachment Theory References and Selected Bibliography Index
Synopsis
How teachers form and maintain classroom and staffroom relationships is crucial to the success of their work. A teacher who is able to accurately interpret the underlying relationship processes can learn to proactively, rather than reactively, influence the dynamics of any class. These are skills that can be taught. This invaluable text explains how adult attachment theory offers new ways to examine professional teaching relationships, classroom management and collegial harmony: equally important information for school leaders, teacher mentors and proteges. Attachment Theory and the Teacher-Student Relationship addresses three significant gaps in the current literature on classroom management: the effects of teachers' attachment style on the formation and maintenance of classroom and staffroom relationships the importance of attachment processes in scaffolding teachers' and students emotional responses to daily educational tasks the degree of influence these factors have on teachers' classroom behaviour, particularly management of student behaviour. Based on recent developments in adult attachment theory, this book highlights the key aspects of teacher-student relationships that teachers and teacher educators should know. As such, it will be of great interest to educational researchers, teacher educators, students and training teachers., Attachment Theory and the Teacher-Student Relationship explains how adult attachment theory offers new ways to examine professional teaching relationships, classroom management and collegial harmony: equally important information for school leaders, teacher mentors and proteges.
LC Classification Number
LB1033

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Great Book Prices Store

96,8% positive Bewertungen1.4 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (387'493)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ