Umiker's Management Skills for the New Health Care Supervisor 4th Ed/Healthcare.

Its Just A Book
(40)
PrivatAngemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $129,99
Ca.CHF 104,62
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $7,50 (ca. CHF 6,04) USPS Media MailTM.
Standort: Spring Hill, Tennessee, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 10. Dez und Di, 16. Dez nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:389077468957
Zuletzt aktualisiert am 02. Dez. 2025 06:12:10 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Educational Level
Adult & Further Education
Level
Business
ISBN
9780763766214
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Jones & Bartlett Learning, LLC
ISBN-10
0763766216
ISBN-13
9780763766214
eBay Product ID (ePID)
45989718

Product Key Features

Number of Pages
594 Pages
Language
English
Publication Name
Umiker's Management Skills for the New Health Care Supervisor
Publication Year
2009
Subject
Human Resources & Personnel Management, Administration, Health Care Delivery, Allied Health Services / General, Teaching Methods & Materials / General
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Education, Business & Economics, Medical
Author
Charles R. Mcconnell
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
29.1 Oz

Additional Product Features

Edition Number
5
LCCN
2008-051157
Dewey Edition
23
eBook Format
Unspecified
Dewey Decimal
362.1068/3
Table Of Content
New to this Edition Preface About the Author Part One: Planning and Organizing Chapter 1: Do You Really Want To Be a Supervisor? Chapter 2: Customer Service Chapter 3: Planning Chapter 4: Organizing, Coordinating, and Controlling Chapter 5: Reengineering, Mergers, and the Supervisor Chapter 6: Position Descriptions and Performance Standards Chapter 7: Policymaking and Implementation Chapter 8: Personnel Recruitment Chapter 9: Interviewing and Employee Selection Chapter 10: Orientation and Training of New Employees Chapter 11: Team Leadership Chapter 12: Safety and Workplace Violence Part Two: Leading People Chapter 13: Leaders and Managers Chapter 14: Coaching Chapter 15: Motivation, Reward, and Recognition Chapter 16: Performance Feedback Chapter 17: Counseling: Preventing Bigger Problems Chapter 18: Disciplining: Correction of Behavior Chapter 19: Cultural Diversity: Managing the Changing Work Force Chapter 20: Conflict and Confrontation Chapter 21: Employees with Problems Chapter 22: Managing Difficult Employees Chapter 23: Complaints, Grievances, and Appeals Chapter 24: Personnel Retention Chapter 25: Privacy and Confidentiality: Employees and Clients Part Three: Healthcare Cost Control Chapter 26: Managed Care Chapter 27: Budgets and Cost Control Part Four: Developing Employees Chapter 28: Job Redesign Chapter 29: Managing Change Chapter 30: Staff Development Chapter 31: Delegation and Empowerment Part Five: Special Supervisory Skills Chapter 32: Spoken Communication Chapter 33: Written Communication Chapter 34: Holding Effective Meetings Chapter 35: Decision Making and Problem Solving Chapter 36: Negotiating Skills Chapter 37: Time Management Part Six: Self-Enhancement for the Supervisor Chapter 38: Coping with Stress and Burnout Chapter 39: The Supervisor's Career Development Chapter 40: Politics, Networks, and the Supervisor's Future
Edition Description
Revised edition
Synopsis
The Fifth Edition of Umikers Management Skills for the New Health Care Supervisor addresses continually changing circumstances in which Supervisors are faced with including smaller budgets, fewer workers, greater responsibilities and time pressure. This title provides valuable information needed for successful managers and staff. Written primarily for those who have little to no management training, this title offers practical suggestions for improving effectiveness both as a Supervisor and organization as a whole., The Fifth Edition Of Umiker'S Management Skills For The New Health Care Supervisor Addresses Continually Changing Circumstances In Which Supervisors Are Faced With Including Smaller Budgets, Fewer Workers, Greater Responsibilities And Time Pressure. This Title Provides Valuable Information Needed For Successful Managers And Staff. Written Primarily For Those Who Have Little To No Management Training, This Title Offers Practical Suggestions For Improving Effectiveness Both As A Supervisor And Organization As A Whole.
LC Classification Number
RA971.35.U526 2009

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Its Just A Book

100% positive Bewertungen52 Artikel verkauft

Mitglied seit Sep 2025
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Welcome to its just a book, in my store I strive to give (you) the buyer, the best experience possible when it comes to buying books. Upon ordering your book I will provide you with the best packaging ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (41)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ