|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Marketing Research: tools and techniques by Bradley, Nigel Paperback Book The

FREE US DELIVERY | ISBN: 0199281963 | Quality Books
Artikelzustand:
Sehr gut
3 verfügbar
Preis:
US $11,98
Ca.CHF 10,96
Versand:
Kostenlos Standardversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 1. Jun und Mi, 5. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:391912677707
Zuletzt aktualisiert am 16. Apr. 2024 00:12:08 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
ISBN
9780199281961
EAN
9780199281961
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing Research : Tools and Techniques
Item Height
1in
Author
Nigel Bradley
Item Length
9.7in
Publisher
Oxford University Press, Incorporated
Item Width
7.4in
Item Weight
41.8 Oz
Number of Pages
560 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Marketing Research: tools and techniques balances theoretical and practical elements of marketing research, showing students how to implement marketing research themselves. Real research tools and examples of mishandled practice encourage students to think analytically and critically.Based on the author's original marketing research mix, the text is organised around the issues of Purpose, Population, Procedure, and Publication. Topics covered address the traditional principles and skills involved in marketing research, such as primary and secondary research, sampling, analysis, and reporting and presentation. The final section takes a unique approach looking at services offered by marketing research, such as business to business, advertising research, and social research, thereby providing further scope for exploring the depths of the subject.

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press, Incorporated
ISBN-10
0199281963
ISBN-13
9780199281961
eBay Product ID (ePID)
57167490

Product Key Features

Author
Nigel Bradley
Publication Name
Marketing Research : Tools and Techniques
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2007
Type
Textbook
Number of Pages
560 Pages

Dimensions

Item Length
9.7in
Item Height
1in
Item Width
7.4in
Weight
41.6 Oz
Item Weight
41.8 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.2
Publication Date
2007-03-01
Table of Content
Part 1: Research Preparation1. Introduction to Marketing Research2. Planning researchPart 2: Data Collection3. Secondary Research4. Primary Research5. Sampling6. Questionnaires and Topic Guides7. Qualitative Research8. Quantitative ResearchPart 3: Analysis and Communication9. Analysis10. Reporting and PresentationPart 4: Marketing Research Applications11. Business to Business Research12. International Research13. Audience Research14. Advertising Research15. Social Research
Copyright Date
2006
Topic
Marketing / Research
Dewey Decimal
658.8/3
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.:
  • GB 922696893
World of Books USA

World of Books USA

94,9% positive Bewertungen
4.6 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.5
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'406'335)

b***r (50)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great shipping. They mailed it same day it was ordered. Beautiful book, it was a bargain. Very good seller.
a***_ (89)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Better than expected.
o***m (274)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Item as described. All good. Thanks again!