Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Lean Branding: Dynamische Marken erstellen, um Conversion von Busche zu generieren Neu +=
US $52,16
Ca.CHF 43,38
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
2 verfügbar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: MD, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 20. Mai und Mi, 28. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:392977999370
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- PublishedOn
- 2019-03-22
- Title
- Lean Branding: Creating Dynamic Brands to Generate Conversion
- Artist
- Not Specified
- ISBN
- 9781492054191
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
O'reilly Media, Incorporated
ISBN-10
1492054194
ISBN-13
9781492054191
eBay Product ID (ePID)
5038615254
Product Key Features
Number of Pages
296 Pages
Language
English
Publication Name
Lean Branding : Creating Dynamic Brands to Generate Conversion
Subject
Consumer Guides, Marketing / General, Development / Business Development, Strategic Planning
Publication Year
2019
Type
Not Available
Subject Area
Référence, Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
14.8 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
7 in
Additional Product Features
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
658.827
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
Every day, thousands of passionate developers come up with new startup ideas but lack the branding know-how to make them thrive. If you count yourself among them, Lean Branding is here to help. This practical toolkit helps you build your own robust, dynamic brands that generate conversion. You'll find over 100 DIY branding tactics and inspiring case studies, and step-by-step instructions for building and measuring 25 essential brand strategy ingredients, from logo design to demo-day pitches, using The Lean Startup methodology's Build-Measure-Learn loop. Learn exactly what a brand is--and what it isn't Build a minimal set of brand ingredients that are viable in the marketplace: brand story, brand symbols, and brand strategy Measure your brand ingredients by using meaningful metrics to see if they meet your conversion goals Pivot your brand ingredients in new directions based on what you've learned--by optimizing rather than trashing Focus specifically on brand story, symbols, or strategy by following the Build-Measure-Learn chapters that apply
LC Classification Number
HF5415.1255
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.: GB 724498118
Informationen zur Produktsicherheit und Barrierefreiheit
Info zu diesem Verkäufer
Awesomebooksusa
98% positive Bewertungen•1.3 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (537'577)
- a***a (23658)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufFast shipping from a great seller. Excellent service. Thanks.
- m***c (121)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe book is in great condition. Arrived promptly. Thank you!
- 0***9 (1013)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufTout est parfait !