|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Überzeugung: Sozialer Einfluss und Compliance-Gewinn von Robert H. Gass

Artikelzustand:
Gut
3 verfügbar
Preis:
US $133,95
Ca.CHF 121,47
Versand:
US $3,99 (ca. CHF 3,62) Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Nashville, TN, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 11. Mai und Sa, 18. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als privater Verkäufer; verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:394714594498
Zuletzt aktualisiert am 07. Mai. 2024 16:30:50 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Edition
7
Publish Year
2022
ISBN
9780367528485
Publication Year
2022
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Persuasion : Social Influence and Compliance Gaining
Author
Robert H. Gass, John S. Seiter
Item Length
10in
Publisher
Routledge
Item Width
7in
Item Weight
37.7 Oz
Number of Pages
500 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

The seventh edition of this field-leading textbook provides an accessible and rigorous presentation of major theories of persuasion and their applications to a variety of real-world contexts. In addition to presenting established theories and models, this text encourages students to develop and apply general conclusions about persuasion in real-world settings. Along the way, students are introduced to the practice of social influence in an array of contexts (e.g., advertising, marketing, politics, interpersonal relationships, social media, groups) and across a variety of topics (e.g., credibility, personality, deception, motivational appeals, visual persuasion). The new edition features expanded treatment of digital and social media; up-to-date research on theory and practice; an increased number of international cases; and new and expanded discussions of topics such as online influencers, disinformation and 'fake news,' deepfakes, message framing, normative influence, stigmatized language, and inoculation theory. This is the ideal textbook for courses on persuasion in communication, psychology, advertising, and marketing programs. Instructors can also use the book's downloadable test bank, instructor's manual, and PowerPoint slides in preparing course material.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0367528487
ISBN-13
9780367528485
eBay Product ID (ePID)
24057239336

Product Key Features

Author
Robert H. Gass, John S. Seiter
Publication Name
Persuasion : Social Influence and Compliance Gaining
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2022
Type
Textbook
Number of Pages
500 Pages

Dimensions

Item Length
10in
Item Width
7in
Item Weight
37.7 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Bf637.P4g34 2022
Edition Number
7
Table of Content
Preface Acknowledgements 1 Why Study Persuasion? 2 What Constitutes Persuasion? 3 Attitudes and Consistency 4 Credibility 5 Communicator Characteristics and Persuasion 6 Conformity and Influence in Groups 7 Language and Persuasion 8 Nonverbal Influence 9 Structuring and Ordering Persuasive Messages 10 Compliance Gaining 11 Sequential Persuasion 12 Deception 13 Motivational Appeals 14 Visual Persuasion 15 Esoteric Forms of Persuasion 16 The Ethics of Persuasion Author Index Subject Index
Copyright Date
2022
Target Audience
College Audience
Topic
Communication Studies, General, Social Psychology
Lccn
2021-045100
Dewey Decimal
303.342
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Psychology, Language Arts & Disciplines

Artikelbeschreibung des Verkäufers

American Bargains Warehouse

American Bargains Warehouse

89,6% positive Bewertungen
212 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.7
Angemessene Versandkosten
4.6
Lieferzeit
4.5
Kommunikation
4.6
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (38'909)

l***o (592)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
everything alright thanks++++++++++++
1***6 (449)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Fast
e***k (340)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Nice book