|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Cause Marketing für gemeinnützige Organisationen - Partner für Zweck, Leidenschaft und Profit - Daw

Artikelzustand:
Sehr gut
See all photos, great condition throughout, from a smoke free home.
Preis:
US $6,99
Ca.CHF 6,25
Versand:
Kostenlos Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Cambridge, Massachusetts, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 27. Jun und Sa, 29. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als privater Verkäufer; verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:394732362395
Zuletzt aktualisiert am 09. Aug. 2023 12:24:48 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“See all photos, great condition throughout, from a smoke free home.”
Binding
Hardcover
Product Group
Book
Features
Dust Jacket
Country/Region of Manufacture
United States
Weight
1 lbs
Subject
Marketing / General, Nonprofit Organizations & Charities / General
IsTextBook
Yes
ISBN
9780471717508
EAN
9780471717508
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Cause Marketing for Nonprofits : Partner for Purpose, Passion, and Profits
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Length
10.2 in
Publication Year
2006
Series
The Afp/Wiley Fund Development Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.2 in
Author
Jocelyne DAW
Item Weight
26.9 Oz
Item Width
7.3 in
Number of Pages
312 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This book captures the exciting potential for business and nonprofits to partner for mutual benefit and discovery. Cause marketing aligns nonprofits and businesses to combine the power of their individual brands with a company's marketing might to achieve social and shareholder value while communicating their values. Cause Marketing for Nonprofits changes the way nonprofits view and execute cause marketing programs. It provides a wealth of hands-on, practical experience that can benefit any nonprofit organization interested in this innovative and growing form of generating revenue, building profile and achieving mission. No nonprofit can afford to ignore the contents of this important new book, the first designed specifically for the sector.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0471717509
ISBN-13
9780471717508
eBay Product ID (ePID)
50414981

Product Key Features

Number of Pages
312 Pages
Language
English
Publication Name
Cause Marketing for Nonprofits : Partner for Purpose, Passion, and Profits
Publication Year
2006
Subject
Marketing / General, Nonprofit Organizations & Charities / General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Jocelyne DAW
Series
The Afp/Wiley Fund Development Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
26.9 Oz
Item Length
10.2 in
Item Width
7.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2005-031933
Dewey Edition
22
Reviews
"Jocelyn Daw has done a meaningful service to nonprofit cause marketers with her book Cause Marketing for Nonprofits. She brings real-world experience, workable suggestions and a sharp pencil to a topic that has, too often in my view, been drawn with a broad brush." ( CharityChannel.com , 8/7/08) "Jocelyn Daw, a recognized authority who has been involved in cause marketing since 1988, draws on her considerable experience to outline the many ways nonprofits can partner with the business community for mutual benefit. One of the most useful parts of the book was chapter 12, which includes the Seven Golden Rules and Seven Deadly Sins of cause marketing. Among most important caveats are making sure to pick the right partners and that the relationship is not one sided or too commercial." ( Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly , Vol. 37, No 1)
Series Volume Number
166
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
361.7630688
Lc Classification Number
Hf5414.D39 2006
Table of Content
Foreword, Carol Cone. Acknowledgments. Introduction: My Journey, Partner for Purpose, Passion, and Profit. PART I: THE CAUSE-MARKETING MOVEMENT. Chapter 1. The New Corporate-Nonprofit Engagement. Cause Marketing: A Turning Point in Corporate-Nonprofit Relationships. An Essential New Link for Corporate-Nonprofit Engagement. Achieve Mission, Generate Revenue, and Other Benefits. Value of Cause Marketing. Cause-Related Marketing Internationally. Conclusions. Chapter 2. Integrating Value and Values. Cause Marketing Defined. Cause Marketing Is Marketing, So a Few Vital Facts. Trends Driving Cause Marketing. Corporate Drivers. Nonprofit Drivers. Conclusion. Chapter 3. Evolution of Cause Marketing. Evolution of Cause Marketing. Sales Phase. Customer Loyalty Phase. Branding Phase. Corporate Social Responsibility Phase. Nonprofit Driven Branding. Conclusion. PART II: CAUSE-MARKETING INITIATIVES: THE SEVEN P''S: BEST PRACTICES CASE STUDIES. Chapter 4. Cause-Marketing Products. Product Sales. Purchase Plus: Making Giving Easy. Licensing: Using Nonprofit Logos, Brand Identities, and Assets. Conclusions. Chapter 5. Cause-Marketing Issue Promotions. Finding the Synergistic Fit. Conclusion. Chapter 6. Cause-Marketing Programs. Cobranded Events. Cobranded Programs. Social (Public Service) Marketing Programs. Conclusions. PART III: GETTING IT RIGHT: FRAMEWORK FOR SUCCESS. Chapter 7. Creating a Cause-Marketing Orientation: Cause Preparedness. Determining Organizational Goals and Assets. Platform: The Big Simple Idea. Determine Targets for Cause-Marketing Approach. A Lucky Internally Prepare and Align the Organization. One Last Thing About Causes. Conclusion: The First Step Is Creating a Cause-Marketing Orientation. Chapter 8. Building the Cause-Marketing Program: Collaboration, Combining Assets, Creating Value. Build the Cause-Marketing Program. Collaboration: Strategic Partner Alignment. Combine Assets and Aim for Maximum Benefit. Creating Value: Determine for Both Partners. Conclusion. Chapter 9. Implementing the Cause-Marketing Program: Execution and Corporate and Community Outcomes. Execution and Outcomes. Implementing the Cause Program. Execute: Relationship Management and Delivery. Communicate: Internally and Externally. Cause-Marketing Goals Achieved: Community and Corporate Outcomes. Conclusions. PART IV: MAKING IT HAPPEN: BEST PRACTICES CASE STUDIES. Chapter 10. National Organizations: American Heart Association and First Book. Building the Cause-Marketing Program. Implementing the Program. Cause Goals Achieved. Final Thoughts and Advice. "Dr. Seuss The Cat in the Hat Challenge" Promotional Cause-Marketing Initiative. Building on a Cause-Marketing Orientation. Building the Cause-Marketing Program. The Big Simple Idea--with Turnkey Execution! Implementing the Cause-Marketing Program. Corporate and Community Goals Achieved. Chapter 11. Local Organizations: Food Bank (New York City) and Canadian Cancer Society (Vancover Island Region, British Columbia and Yukon District). NYC BANK-TO-BANK PARTNERSHIP: COBRAND CAUSE-MARKETING PROGRAM INITIATIVE. Creating a Cause-Marketing Orientation. Building the Cause-Marketing Program. Implementing the Cause-Marketing Program. Cause-Marketing Goals Achieved. Creating a Cause-Marketing Orientation. Building a Cause-Marketing Program. Implementing the Cause-Marketing Program. Goals Achieved. Chapter 12. Cause-Marketing Principles and Cautions: Seven Golden Rules, Seven Deadly Sins. Principles: The Seven Golden Rules of Cause Marketing. Cautions: Seven Deadly Sins. Conclusion. Final Thoughts. Partner for Purpose, Passion, and Profits. The Way Forward.
Copyright Date
2006

Artikelbeschreibung des Verkäufers

RoommehMoommeh Books & More!

RoommehMoommeh Books & More!

99,6% positive Bewertungen
11 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (5'475)

a***s (3147)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Very good! Thanks!
c***b (911)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Amazing seller. Fast shipping. Item was exactly as described in description. Thank you!
b***r (2571)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thank you! great seller