|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Identifizierung: Die Theorie und Praxis der Identifizierung von Schülern für begabte und

JenAAces Unlimited
(3976)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $75,00
Ca.CHF 60,06
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
Ganz entspannt. Kostenloser Rückversand.
Schnell, bevor er weg ist. 1 Person beobachtet diesen Artikel.
Versand:
US $5,97 (ca. CHF 4,78) USPS Media MailTM.
Standort: Midland, Michigan, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 21. Jul und Do, 24. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:394770283644
Zuletzt aktualisiert am 14. Mär. 2024 16:47:51 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
Pages
424
Publication Date
2012-01-01
Book Title
Identification: The Theory and Practice of Identifying Students f
ISBN
9781931280174

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Prufrock Press
ISBN-10
1931280177
ISBN-13
9781931280174
eBay Product ID (ePID)
128408891

Product Key Features

Number of Pages
408 Pages
Language
English
Publication Name
Identification : The Theory and Practice of Identification for Gifted and Talented Education Services
Publication Year
2012
Subject
Special Education / Gifted, General
Type
Textbook
Author
Scott L. Hunsaker
Subject Area
Education, Psychology
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
0.4 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
Editor Scott L. Hunsaker's new volume sheds much-needed light on the process of identifying students for gifted education services, a topic surrounded by controversy and confusion. With contributions from leading experts in the field, Identification takes an in-depth look at the research and practice of identification of gifted and talented students. Each of the four sections tackles an important aspect of the issue: Theoretical Foundations, Professional Foundations, Identification Practice, and Instrumentation. The text presents multiple points of view and does not shy away from thorny issues such as the theory-practice gap, under-representation of diverse populations, identification as status bestowal rather than assessment process, rigidity in use of processes and instruments, the search for the magic-bullet test, and the validity of non-verbal intelligence tests. Whether you are an administrator, teacher, gifted education specialist, professor, or parent, Identification will offer you insight presented nowhere else., Editor Scott L. Hunsaker's new volume sheds much-needed light on the process of identifying students for gifted education services, a topic surrounded by controversy and confusion. With contributions from leading experts in the field, Identification takes an in-depth look at the research and practice of identification of gifted and talented students. Each of the four sections tackles an important aspect of the issue: Theoretical Foundations, Professional Foundations, Identification Practice, and Instrumentation. The text presents multiple points of view and does not shy away from thorny issues such as the theory-practice gap, underrepresentation of diverse populations, identification as status bestowal rather than assessment process, rigidity in use of processes and instruments, the search for the magic-bullet test, and the validity of nonverbal intelligence tests. Whether you are an administrator, teacher, gifted education specialist, professor, or parent, Identification will offer you insight presented nowhere else., Editor Scott L. Hunsaker's new volume sheds much-needed light on the process of identifying students for gifted education services, a topic surrounded by controversy and confusion. With contributions from leading experts in the field, Identification takes an in-depth look at the research and practice of identification of gifted and talented students. Each of the four sections tackles an important aspect of the issue: Theoretical Foundations, Professional Foundations, Identification Practice, and Instrumentation. The text presents multiple points of view and does not shy away from thorny issues such as the theory-practice gap, under-representation of diverse populations, identification as status bestowal rather than assessment process, rigidity in use of processes and instruments, the search for the magic-bullet test, and the validity of non-verbal intelligence tests. Whether you are an administrator, teacher, gifted education specialist, professor, or parent,Identification will offer you insight presented nowhere else.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

JenAAces Unlimited

99,7% positive Bewertungen12 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Sep 2019
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Jenaacesunlimited was created to give customers a chance to buy Brand New products at a discount price. We do all the price checking and comparisons so you can shop with ease and One Click Buy. Buying ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (3'907)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ