|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht vorrätig.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Immersiver Klang: Die Kunst und Wissenschaft des binauralen und Mehrkanal-Audios von Agni

Artikelzustand:
Neu
Preis:
US $128,77
Ca.CHF 116,50
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 21. Mai und Sa, 1. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:394836341561
Zuletzt aktualisiert am 27. Apr. 2024 03:31:58 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781138900004
Book Title
Immersive Sound
ISBN
9781138900004
Publication Name
Immersive Sound : the Art and Science of Binaural and Multi-Channel Audio
Item Length
9.3in
Publisher
Routledge
Series
Audio Engineering Society Presents Ser.
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Paul Geluso
Item Width
7.5in
Item Weight
23.2 Oz
Number of Pages
364 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Immersive Sound: The Art and Science of Binaural and Multi-Channel Audio provides a comprehensive guide to multi-channel sound. With contributions from leading recording engineers, researchers, and industry experts, Immersive Sound includes an in-depth description of the physics and psychoacoustics of spatial audio as well as practical applications. Chapters include the history of 3D sound, binaural reproduction over headphones and loudspeakers, stereo, surround sound, height channels, object-based audio, soundfield (ambisonics), wavefield synthesis, and multi-channel mixing techniques. Knowledge of the development, theory, and practice of spatial and multi-channel sound is essential to those advancing the research and applications in the rapidly evolving fields of 3D sound recording, augmented and virtual reality, gaming, film sound, music production, and post-production.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1138900001
ISBN-13
9781138900004
eBay Product ID (ePID)
237631170

Product Key Features

Author
Paul Geluso
Publication Name
Immersive Sound : the Art and Science of Binaural and Multi-Channel Audio
Format
Trade Paperback
Language
English
Series
Audio Engineering Society Presents Ser.
Publication Year
2017
Type
Textbook
Number of Pages
364 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
0.9in
Item Width
7.5in
Item Weight
23.2 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Tk7881.83.I46 2017
Reviews
"This book is comprehensive and up-to-date, and I plan to keep my copy at the top of my reading list." - Todd Welti, Journal of the Audio Engineering Society
Table of Content
Contributors Foreword WIESLAW WOSZCZYK Acknowledgements Introduction AGNIESZKA ROGINSKA AND PAUL GELUSO 1 Perception of Spatial Sound ELIZABETH M. WENZEL, DURAND R. BEGAULT, AND MARTINE GODFROY-COOPER Auditory Physiology Human Sound Localization Head-Related Transfer Functions (HRTFs) and Virtual Acoustics Neural Plasticity in Sound Localization Distance and Environmental Context Perception Conclusion 2 History of 3D Sound BRAXTON BOREN Introduction Prehistory Ancient History Space and Polyphony Spatial Separation in the Renaissance Spatial Innovations in Acoustic Music 3D Sound Technology Technology and Spatial Music Conclusions and Thoughts for the Future 3 Stereo PAUL GELUSO Stereo Systems Creating a Stereo Image Stereo Enhancement Summary 4 Binaural Audio Through Headphones AGNIESZKA ROGINSKA Headphone Reproduction Binaural Sound Capture HRTF Measurement Binaural Synthesis Inside-the-Head Locatedness Advanced HRTF Techniques Quality Assessment Binaural Reproduction Methods Headphone Equalization and Calibration Conclusions Appendix: Near Field 5 Binaural Audio Through Loudspeakers EDGAR CHOUEIRI Introduction The Fundamental XTC Problem Constant-Parameter Regularization Frequency-Dependent Regularization The Analytical BACCH Filter Individualized BACCH Filters Conclusions Appendix A Derivation of the Optimal XTC Filter Appendix B: Numerical Verification 6 Surround Sound FRANCIS RUMSEY The Evolution of Surround Sound Surround Sound Formats Surround Sound Delivery and Coding Surround Sound Monitoring Surround Sound Recording Techniques Perceptual Evaluation Predictive Models of Surround Sound Quality 7 Height Channels SUNGYOUNG KIM Background Fundamental Psychoacoustics of Height-Channel Perception Multichannel Reproduction Systems With Height Channels Recording With Height Channels Conclusion 8 Object-Based Audio NICOLAS TSINGOS Introduction Spatial Representation and Rendering of Audio Objects Advanced Metadata and Applications of Object-Based Representations Managing Complexity of Object-Based Content Audio Object Coding Capturing Audio Objects Tradeoffs of Object-Based Representations Object-Based Loudness Estimation and Control Object-Based Program Interchange and Delivery Conclusion 9 Sound Field ROZENN NICOL Introduction Development of the Sound Field Higher Order Ambisonics (HOA) Sound Field Synthesis Sound Field Formats Conclusion Appendix A: Mathematics and Physics of Sound Field Appendix B: Mathematical Derivation of W, X, Y, Z Appendix C: The Optimal Number of Loudspeakers 10 Wave Field Synthesis THOMAS SPORER, KARLHEINZ BRANDENBURG, SANDRA BRIX, AND CHRISTOPH SLADECZEK Motivation and History Separation of Sound Objects and Room WFS Reproduction: Challenges and Solutions WFS With Elevation Audio Metadata and WFS Applications Based on WFS and Hybrid Schemes WFS and Object-Based Sound Production 11 Applications of Extended Multichannel Techniques BRETT LEONARD Source Panning and Spreading An Immersive Overhaul for Preexisting Content Considerations in Mixing for Film and Games Envelopment Musings on Immersive Mixing Index
Copyright Date
2018
Target Audience
College Audience
Topic
Acoustics & Sound
Lccn
2017-016918
Dewey Decimal
621.389334
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Technology & Engineering

Artikelbeschreibung des Verkäufers

grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positive Bewertungen
2.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'022'101)

-***u (3561)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
thanks!
a***a (690)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Schnell und zuverlässig! Danke!
s***o (1876)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Lovely styled images of bohemian fairies. Only issue is with pixels show on edges of images. Will need to trace onto other paper but have never run into this problem before. More care of printed images would make this the best artwork ordered.