|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Visual Computing for Cultural Heritage von Fotis Liarokapis (englisch) Taschenbuch B

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $218,49
Ca.CHF 193,21
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 6. Jul und Mi, 17. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395154661246
Zuletzt aktualisiert am 19. Mai. 2024 09:05:05 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9783030371937
Book Title
Visual Computing for Cultural Heritage
ISBN
9783030371937
Subject Area
Computers
Publication Name
Visual Computing for Cultural Heritage
Item Length
9.3 in
Publisher
Springer International Publishing A&G
Subject
Computer Graphics, User Interfaces, Social Aspects / Human-Computer Interaction
Series
Springer Series on Cultural Computing Ser.
Publication Year
2021
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Athanasios Voulodimos
Item Width
6.1 in
Item Weight
24.5 Oz
Number of Pages
IX, 444 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This book provides insights into the state of the art of digital cultural heritage using computer graphics, image processing, computer vision, visualization and reconstruction, virtual and augmented reality and serious games. It aims at covering the emergent approaches for digitization and preservation of Cultural Heritage, both in its tangible and intangible facets. Advancements in Digital Cultural Heritage research have been abundant in recent years covering a wide assortment of topics, ranging from visual data acquisition, pre-processing, classification, analysis and synthesis, 3D modelling and reconstruction, semantics and symbolic representation, metadata description, repository and archiving, to new forms of interactive and personalized presentation, visualization and immersive experience provision via advanced computer graphics, interactive virtual and augmented environments, serious games and digital storytelling. Different aspects pertaining to visual computing with regard to tangible (books, images, paintings, manuscripts, uniforms, maps, artefacts, archaeological sites, monuments) and intangible (e.g. dance and performing arts, folklore, theatrical performances) cultural heritage preservation, documentation, protection and promotion are covered, including rendering and procedural modelling of cultural heritage assets, keyword spotting in old documents, drone mapping and airborne photogrammetry, underwater recording and reconstruction, gamification, visitor engagement, animated storytelling, analysis of choreographic patterns, and many more. The book brings together and targets researchers from the domains of computing, engineering, archaeology and the arts, and aims at underscoring the potential for cross-fertilization and collaboration among these communities.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
303037193x
ISBN-13
9783030371937
eBay Product ID (ePID)
14050412738

Product Key Features

Author
Athanasios Voulodimos
Publication Name
Visual Computing for Cultural Heritage
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Computer Graphics, User Interfaces, Social Aspects / Human-Computer Interaction
Series
Springer Series on Cultural Computing Ser.
Publication Year
2021
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Number of Pages
IX, 444 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
24.5 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
T385
Table of Content
Part I: Computer Graphics.- Computer Graphics for Archaeology.- Studying Illumination and Cultural Heritage.- High Dynamic Range in Cultural Heritage Applications.- Procedural Modeling for Cultural Heritage.- Part II: Computer Vision and Photogrammetry.- Providing Access to Old Greek Documents Using Keyword Spotting Techniques.- Machine Learning for Intangible Cultural Heritage: A Review of Techniques on Dance Analysis.- Classification and Detection of Symbols in Ancient Papyri.- Image-based Underwater 3D Reconstruction for Cultural Heritage: from Image Collection to 3D Critical Steps and Considerations.- Part III: Extended Reality.- Virtual Reality Reconstruction Applications Standards for Maps, Artefacts, Archaeological Sites and Monuments.- Using Augmented Reality, Gaming Technologies, and Transmedial Storytelling to Develop and Co-Design Local Cultural Heritage Experiences.- Tackling Problems of Marker-based Augmented Reality Under Water.- A True AR Authoring Tool for Interactive Virtual Museums.- Part IV: Serious Games.- Transforming Heritage Crafts to Engaging Digital Experiences.- Everyone is Not a Gamer! Developing Cultural Heritage Experiences for Diverse Audiences.- Beyond Virtual Museums: Adopting Serious Games and Extended Reality (XR) for User-Centred Cultural Experiences.- Fostering Engagement with Cultural Heritage Through Immersive VR and Gamification.- Part V: Storytelling.- Exploring the Potential of Visually-rich Animated Digital Storytelling for Cultural Heritage. The Mobile Experience of the Athens University History Museum.- Digital Storytelling.- Storytelling in Virtual Museums: Engaging a Multitude of Voices.- Part VI: Preservation and Reconstruction.- Analyzing Spatial Distribution of Photographs in Cultural Heritage Applications.- Relict - Interpolated - Extrapolated - Speculative: An Approach to Degrees of Accuracy in Virtual Heritage Reconstruction.- Preserving and Presenting Cultural Heritage using Off-the-Shelf Software
Copyright Date
2020
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen
2.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'025'437)

1***d (254)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Grand. Thank you.
o***o (715)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Got here quick and got perfectly.
b***d (83)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great book