|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Identitätsverhandeln im modernen Fremdsprachenunterricht von Matilde Gallardo

Artikelzustand:
Neu
7 verfügbar
Preis:
US $176,18
Ca.CHF 159,40
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 18. Mai und Do, 30. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395165332589
Zuletzt aktualisiert am 01. Apr. 2024 11:31:21 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9783030277116
Book Title
Negotiating Identity in Modern Foreign Language Teaching
ISBN
9783030277116
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Negotiating Identity in Modern Foreign Language Teaching
Author
Matilde Gallardo
Item Length
8.3in
Publisher
Springer International Publishing A&G
Item Width
5.8in
Item Weight
10.9 Oz
Number of Pages
Xix, 209 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This edited book examines modern foreign language teachers who research their own and others' experiences of identity construction in the context of living and teaching in UK institutions, primarily in the Higher Education sector. The book offers an insight into a key element of the educational and socio-political debate surrounding MFL in the UK: the teachers' voices and their sense of agency in constructing their professional identities. The contributors use a combination of empirical research and personal reflection to generate knowledge about MFL teachers' identity that can enhance how they are perceived in the social and educational establishments and raise awareness of key issues affecting the profession. This book will be of particular interest to language teachers, teacher trainers, applied linguists and students and scholars of modern foreign languages.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3030277119
ISBN-13
9783030277116
eBay Product ID (ePID)
20050416227

Product Key Features

Author
Matilde Gallardo
Publication Name
Negotiating Identity in Modern Foreign Language Teaching
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
Xix, 209 Pages

Dimensions

Item Length
8.3in
Item Width
5.8in
Item Weight
10.9 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
P51-59.4
Table of Content
Chapter 1: Introduction to Negotiating Identity in Modern Foreign Language Teaching (Matilde Gallardo).- Part 1: Modern Foreign Language Teachers' Construction of Identity in Professional Contexts.- Chapter 2: Transcultural Voices: Exploring Notions of Identity in Transational Language Teachers' Personal Narratives (Matilde Gallardo).- Chapter 3: Language Teacher/Translator Gendered Identity Construction- from Dilemmatic to Agentive. Big Lives Through Small Stories (Tanya Linaker).- Chapter 4: 'When I Am Teaching German, I Put on a Persona': Exploring Lived Experiences of Teaching a Modern Foreign Language (M. Luisa Pérez Cavana).- Chapter 5: Becoming a Language Professional in Higher Education: a Psycho-Social Case Study (Donata Puntil).- Chapter 6: Modern Language Teacher Identity Formation Through Engagement with Exploratory Practice. The Future Will Tell (Assia Slimani-Rolls).- Chapter 7: How a Community of Practice Shapes a Modern Foreign Language Teacher's Views of Herself as a Teacher Over Time and Space:a Biographical Case Study (Christina Richardson).- Part 2: Modern Foreign Language Teachers' Personal Stories.- Chapter 8: Constructing Hybrid Identities in the Language Classroom (Lorenza Boscaini, Debora Quattrocchi).- Chapter 9: The Journey to Becoming a Language Teacher: Motivation and Engagement with the Process of Professional Development and Lifelong Learning (Laura Puente Martin, Susanne Winchester).
Copyright Date
2019
Topic
Personality, Teaching Methods & Materials / Language Arts, Linguistics / General
Dewey Decimal
418.0071141
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education, Psychology, Language Arts & Disciplines

Artikelbeschreibung des Verkäufers

grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positive Bewertungen
2.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'021'985)

8***t (2)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Grandeagleretail described the product well, packaged it nicely and had it out to me on time. I am so happy to have found his page selling a product that is hard to find. When looking for the hard to find, I will start with their page. Thank you very much!
z***i (68)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thanks
o***l (1197)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thanks for the fast delivery