|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Designführung: Wie Top-Designführer erfolgreiche Organisationen aufbauen und wachsen

DDSD2719
(67)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $25,26
Ca.CHF 20,32
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Gut
Versand:
US $4,47 (ca. CHF 3,60) USPS Media MailTM.
Standort: Pueblo, Colorado, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 22. Jul und Sa, 26. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395229135613
Zuletzt aktualisiert am 24. Mai. 2024 01:24:17 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
EAN
9781491929209
ISBN
9781491929209

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
O'reilly Media, Incorporated
ISBN-10
1491929200
ISBN-13
9781491929209
eBay Product ID (ePID)
211463372

Product Key Features

Number of Pages
169 Pages
Language
English
Publication Name
Design Leadership : How Top Design Leaders Build and Grow Successful Organizations
Subject
Industries / Computers & Information Technology, Personal Success, User Interfaces, Entrepreneurship, Development / General, Development / Business Development, Electronics / Digital
Publication Year
2016
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Technology & Engineering, Business & Economics
Author
Richard Banfield
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
9.2 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
5.9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2016-448648
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
338.4/7/0040922
Synopsis
What does it take to be the leader of a design firm or group? We often assume they have all the answers, but in this rapidly evolving industry they're forced to find their way like the rest of us. So how do good design leaders manage? If you lead a design group, or want to understand the people who do, this insightful book explores behind-the-scenes strategies and tactics from leaders of top design companies throughout North America. Based on scores of interviews he conducted over a two-year period--from small companies to massive corporations like ESPN--author Richard Banfield covers a wide range of topics, including: How design leaders create a healthy company culture Innovative ways for attracting and nurturing talent Creating productive workspaces, and handling remote employees Staying on top of demands while making time for themselves Consistent patterns among vastly different leadership styles Techniques and approaches for keeping the work pipeline full Making strategic and tactical plans for the future Mistakes that design leaders made--and how they bounced back
LC Classification Number
HD9696.2.A2

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

DDSD2719

88,9% positive Bewertungen125 Artikel verkauft

Mitglied seit Okt 2022
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Verkäuferbewertungen (50)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ