Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Schuldzuweisun g: Die Rhetorik der Bildungsreform von Mark Hlavacik SC 2016
US $11,00
Ca.CHF 9,00
Artikelzustand:
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Abholung:
Kostenlose Abholung in Woburn, Massachusetts, USA.
Versand:
US $4,40 (ca. CHF 3,60) USPS Media MailTM.
Standort: Woburn, Massachusetts, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 26. Jun und Mi, 2. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395356828729
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 9781612509723
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Harvard Education Press
ISBN-10
161250972X
ISBN-13
9781612509723
eBay Product ID (ePID)
9038380346
Product Key Features
Number of Pages
216 Pages
Publication Name
Assigning Blame : the Rhetoric of Education Reform
Language
English
Subject
Educational Policy & Reform / General, Educational Policy & Reform / Federal Legislation, Evaluation & Assessment, History
Publication Year
2016
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.4 in
Item Weight
11.3 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2016-018850
Reviews
" Assigning Blame is a contribution that all educational researchers, policymakers, and the public in general need to add to their collections." --Bryan Mann , AJE Forum, "And with the debate on 'school choice' set to continue for the foreseeable future, Assigning Blame is likely to remain important, if not essential, reading for those interested in the intersection of rhetoric and policy making." -- Stephen Schneider , Michigan State University Press
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
379.73
Synopsis
Despite a plethora of opinions on how to improve US education, a remarkable consensus has emerged that someone or something is to blame for the failures of the public school system, argues rhetoric scholar Mark Hlavacik in this new and insightful book examining the role of language and persuasion in the rise of the accountability movement. Analyzing five of the most prominent acts of public persuasion since the founding of the US Department of Education in 1979--Milton Friedman's appeal for vouchers on national television; the National Commission on Excellence in Education's seminal A Nation at Risk report; Jonathan Kozol's Savage Inequalities ; the No Child Left Behind Act; and also its repudiation by Diane Ravitch--Hlavacik concludes that "blame has come to the fore as a chief means by which Americans dispute the future of their public schools." Hlavacik explores the implications of using blame to achieve policy goals, sounding a cautionary note for reformers and educators alike: while blame can be an effective, even positive tool for change, overuse can breed cynicism and undermine faith in the very institution that advocates seek to change. Hlavacik urges policy makers, scholars, educators, and the public to reconsider its favorite rhetorical tactic for pursuing education reform and offers alternatives to the overreliance on blame., Despite a plethora of opinions on how to improve US education, a remarkable consensus has emerged that someone or something is to blame for the failures of the public school system, argues rhetoric scholar Mark Hlavacik in this new and insightful book examining the role of language and persuasion in the rise of the accountability movement.
LC Classification Number
LC89.H56 2016
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Regroovablebooks
95,9% positive Bewertungen•93 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (45'980)
- 3***l (2877)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufPurchased and paid through buy it now. Days later received refund with no explanation! Horrible seller! Was looking forward to my purchase as it was a gift for my son!
- a***r (676)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kaufexcellent
- a***j (31)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufSeller not responsive. Had to cancel order.
Noch mehr entdecken:
- Erwachsene Masters of the Universe Hörbücher und Hörspiele,
- Masters of the Universe Jugendliche Hörbücher und Hörspiele,
- Masters of the Universe Jugendliche Hörbücher und Hörspiele,
- Erwachsene Masters of the Universe Hörbücher und Hörspiele,
- Masters of the Universe Buchreihe Hörbücher und Hörspiele auf Deutsch,
- Masters of the Universe Jugendliche Hörbücher und Hörspiele auf Deutsch,
- Mark Twain Belletristik-Bücher,
- Deutsche Bücher Mark Sullivan Belletristik,
- Hörbücher und Hörspiele Mark Twain Kassette,
- The Face Zeitschriften