|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Schuldzuweisung: Die Rhetorik der Bildungsreform von Mark Hlavacik SC 2016

Regroovablebooks
(43719)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $11,00
Ca.CHF 9,00
Artikelzustand:
Neuwertig
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Abholung:
Kostenlose Abholung in Woburn, Massachusetts, USA.
Versand:
US $4,40 (ca. CHF 3,60) USPS Media MailTM.
Standort: Woburn, Massachusetts, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 26. Jun und Mi, 2. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395356828729

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
ISBN
9781612509723

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Harvard Education Press
ISBN-10
161250972X
ISBN-13
9781612509723
eBay Product ID (ePID)
9038380346

Product Key Features

Number of Pages
216 Pages
Publication Name
Assigning Blame : the Rhetoric of Education Reform
Language
English
Subject
Educational Policy & Reform / General, Educational Policy & Reform / Federal Legislation, Evaluation & Assessment, History
Publication Year
2016
Type
Textbook
Author
Mark Hlavacik
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
11.3 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2016-018850
Reviews
" Assigning Blame is a contribution that all educational researchers, policymakers, and the public in general need to add to their collections." --Bryan Mann , AJE Forum, "And with the debate on 'school choice' set to continue for the foreseeable future, Assigning Blame is likely to remain important, if not essential, reading for those interested in the intersection of rhetoric and policy making." -- Stephen Schneider , Michigan State University Press
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
379.73
Synopsis
Despite a plethora of opinions on how to improve US education, a remarkable consensus has emerged that someone or something is to blame for the failures of the public school system, argues rhetoric scholar Mark Hlavacik in this new and insightful book examining the role of language and persuasion in the rise of the accountability movement. Analyzing five of the most prominent acts of public persuasion since the founding of the US Department of Education in 1979--Milton Friedman's appeal for vouchers on national television; the National Commission on Excellence in Education's seminal A Nation at Risk report; Jonathan Kozol's Savage Inequalities ; the No Child Left Behind Act; and also its repudiation by Diane Ravitch--Hlavacik concludes that "blame has come to the fore as a chief means by which Americans dispute the future of their public schools." Hlavacik explores the implications of using blame to achieve policy goals, sounding a cautionary note for reformers and educators alike: while blame can be an effective, even positive tool for change, overuse can breed cynicism and undermine faith in the very institution that advocates seek to change. Hlavacik urges policy makers, scholars, educators, and the public to reconsider its favorite rhetorical tactic for pursuing education reform and offers alternatives to the overreliance on blame., Despite a plethora of opinions on how to improve US education, a remarkable consensus has emerged that someone or something is to blame for the failures of the public school system, argues rhetoric scholar Mark Hlavacik in this new and insightful book examining the role of language and persuasion in the rise of the accountability movement.
LC Classification Number
LC89.H56 2016

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Regroovablebooks

95,9% positive Bewertungen93 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Aug 1999
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Books, books and more books! I am an avid collector and have been selling on Ebay for many years. Signed books, First Editions, ARC, Journals, Textbooks, Hardcovers, Paperbacks, Rare books and much ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.8

Verkäuferbewertungen (45'980)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ