|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Making the Most of Understanding by Design - 9780871208606, braun, Taschenbuch

Orion Tech LLC
(209384)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $3,95
Ca.CHF 3,17
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Arlington, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 24. Jul und Mo, 28. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395679990384
Zuletzt aktualisiert am 12. Jul. 2025 02:45:27 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
Making the Most of Understanding by Design
ISBN
9780871208606

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
0871208601
ISBN-13
9780871208606
eBay Product ID (ePID)
30254238

Product Key Features

Number of Pages
205 Pages
Language
English
Publication Name
Making the Most of Understanding by Design
Publication Year
2004
Subject
Professional Development, General, Curricula, Evaluation & Assessment, Cognitive Psychology & Cognition, Learning Styles
Type
Textbook
Subject Area
Education, Psychology
Author
John L. Brown
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2004-000854
Dewey Edition
22
Number of Volumes
 
Dewey Decimal
821.914
Synopsis
Thousands of educators worldwide are already using Grant Wiggins and Jay McTighe's Understanding by Design (UbD) as a framework for designing curriculum units, performance assessments, and instruction that lead students to deep understanding of content. This book, based on data gathered from surveys, interviews, and focus group discussions, reflects what educators have learned about effective UbD implementation and explores how schools and districts can leverage UbD principles and strategies to improve student achievement, staff performance, and organizational productivity. Educators who have used the UbD framework for several years in various school settings present advice, strategies, and processes for using Understanding by Design to * Design purposeful, coherent curricula * Deliver instruction that promotes understanding for all * Unpack district standards * Expand assessment repertoires * Create meaningful and effective professional development and teacher-induction programs * Sustain a successful process of continuous improvement and strategic planning. Each chapter concludes with organization-focused assessment questionnaires and related resources that can help you--as an individual or as a member of a study group or action research team--develop a clear, strategic sense of how to make the most of Understanding by Design as a catalyst for real learning, increased student achievement, and school and district renewal., Thousands of educators worldwide are already using Grant Wiggins and Jay McTighe's Understanding by Design (UbD) as a framework for designing curriculum units, performance assessments, and instruction that lead students to deep understanding of content. This book, based on data gathered from surveys, interviews, and focus group discussions, reflects what educators have learned about effective UbD implementation and explores how schools and districts can leverage UbD principles and strategies to improve student achievement, staff performance, and organizational productivity. Educators who have used the UbD framework for several years in various school settings present advice, strategies, and processes for using Understanding by Design to: Design purposeful, coherent curricula. Deliver instruction that promotes understanding for all. Unpack district standards. Expand assessment repertoires. Create meaningful and effective professional development and teacher-induction programs. Sustain a successful process of continuous improvement and strategic planning. Each chapter concludes with organization-focused assessment questionnaires and related resources that can help you-as an individual or as a member of a study group or action research team-develop a clear, strategic sense of how to make the most of Understanding by Design as a catalyst for real learning, increased student achievement, and school and district renewal.
LC Classification Number
LB2806.15.B77 2004

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Orion Tech LLC

99,1% positive Bewertungen1.3 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 2015
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Verkäuferbewertungen (321'133)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ