Bild 1 von 5





Galerie
Bild 1 von 5





For 2019-2022 Ram 1500 Pair 2"-4" Lift Front Ball Joint Upper Control Arms Red
Corrected Angle Balljoint for 2-4" Lifted Trucks
US $116,98
Ca.CHF 96,19
Artikelzustand:
Mehr als 10 verfügbar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos FedEx Ground or FedEx Home Delivery®.
Standort: Fontana, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 9. Jun und Do, 12. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395731174527
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Neu
- Mounting Style
- Bolt-On
- Color
- Red Control Arm, Black Bushing
- Fitment Type
- Performance/Custom
- Items Included
- Bushing, Control Arms
- Manufacturer Part Number
- DNA-FUCARAM19RB
- Material
- DOM Steel, Polyurethane, Rubber
- Superseded Part Number
- DNA-FUCARAM19RB
- Placement on Vehicle
- Front, Left, Right, Upper
- Brand
- DNA MOTORING
- Type
- Control Arm Kit
- Interchange Part Number
- 2019 2020 2021 2022
- OE/OEM Part Number
- 19 20 21 22
- Style
- Corrected Angle Lifted Tubular Front Control Arms for 2-4" Lift
- Features
- Easy to Replace
- Universal Fitment
- No
- Finish
- Powder-Coated
- UPC
- Does not apply
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
dnamotoring
98,8% positive Bewertungen•965 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (212'926)
- s***7 (612)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThanks
- q***u (13)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufEasy vendor to work with and very helpful. I appreciate that level of service.
- l***2 (62)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufPrice was right. The bottom flange was bent toward the back all across the radiator. I took pictures of it in case I had to send it back, but I was able to bend it back reasonably straight. The flange had to be straight as it has to hold clips that the fan shroud rests in. As for now it is in and working fine in my 95 Extended Cab F150 Eddie Bauer edition.