Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Ähnlichen Artikel verkaufen?
Creating Market Insight: How Firms Crea..., Paul Raspin
Free UK Delivery | 10m Happy Customers | Trusted Seller
£10,24
(inkl. MwSt.)
Ca.CHF 10,99
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kein Versand nach USA.
Standort: GB, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Weitere Infos zur Lieferzeit in der Artikelbeschreibung
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395911399206
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Title
- Creating Market Insight: How Firms Create Value from Market Un...
- Book Title
- Creating Market Insight: How Firms Create Value from Market Un...
- ISBN
- 0470986530
- EAN
- 9780470986530
- Binding
- Hardback
- Date of Publication
- 2008-04-09
- Release Title
- Creating Market Insight: How Firms Create Value from Market Un...
- Artist
- Paul Raspin
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
Über dieses Produkt
Product Information
Brian Smith and Paul Raspin demonstrate a thorough and pragmatic approach to creating and applying sound market insight. Using numerous practical examples, learning points and provocative takeaways, they build on established strategic marketing principles to give you actionable knowledge you can apply your business to create lasting market advantage. Beverley Dipper, Market Insight Manager, Microsoft UK Ltd I have no hesitation in saying buy this book. It will find a front and centre position in your bookshelf, with plenty of post-its marking pages that you will return to again and again. Mark Irvine, Strategy Manager, De Beers Diamond Trading Company A readable and well-founded description of how to generate actionable customer insight and follow it through with passionate and consistent execution Dag Larsson Global Brand Insight Director, AstraZeneca Creating Market Insight addresses the key strategic issue facing any company: How do we make sense of our market and find those precious nuggets of knowledge that lead to real competitive advantage? Creating Market Insight : Explains how firms tailor their market scanning behaviour to work well in the special conditions of their market Describes the process through which data is translated first into information, and then knowledge Differentiates routine market knowledge from true insight and details how firms turn insight into value Provides a detailed, step-by-step process that enables the reader to emulate the success of insightful firms Creating Market Insight is written for managers who need to need to create value in the real world.
Product Identifiers
Publisher
John Wiley & Sons AND Sons LTD
ISBN-13
9780470986530
eBay Product ID (ePID)
89079926
Product Key Features
Publication Name
Creating Market Insight: How Firms Create Value from Market Understanding
Subject
Marketing
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Number of Pages
332 Pages
Dimensions
Item Height
236 mm
Item Weight
624 g
Item Width
164 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.: DE 281042328, EL 996857788, ES N8267548I, FR 27823676960, GB 922696893, IT 00185819992
Info zu diesem Verkäufer
World of Books Ltd
98,6% positive Bewertungen•38.6 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (13'946'015)
- n***7 (357)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAlways good service
- 1***3 (3199)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufMany Thanks ~ THE WONDERFUL MR WILLUGHBY ~ THE FIRST TRUE ORNITHOLOGIST ~ TIM BIRKHEAD ~ 2018 ~ BOOK ~ Perfect Super Super Fast Delivery Expertly Packed Graham.
- t***a (698)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe item arrived fine I’m yet to listen to my purchase But all appears fine Would recommend the good seller communication Thankyou
Noch mehr entdecken:
- Sachbuch Insight Guides Bücher,
- Paul Maar Hörspiele,
- Englische Bücher Insight-Guides-Sachbuch,
- Insight-Guides-Taschenbuch-Sachbuch Bücher,
- Bücher Insight-Guides-Sachbuch Ab 2010,
- Paul Maar Belletristik-Bücher,
- Paul Maar Hörbücher und Hörspiele auf Deutsch,
- F. - Paul-Wilson-Belletristik-Bücher,
- Bücher mit Kinder- & Jugendliteratur Paul Maar,
- Paul-Maar-Belletristik-Jugendliche Bücher