|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht mehr vorrätig.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Creating Market Insight: How Firms Crea..., Paul Raspin

Free UK Delivery | 10m Happy Customers | Trusted Seller
World of Books Ltd
(10398568)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
£10,24
(inkl. MwSt.)
Ca.CHF 10,99
Artikelzustand:
Sehr gut
Versand:
Kein Versand nach USA.
Standort: GB, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Weitere Infos zur Lieferzeit in der Artikelbeschreibung
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395911399206
Zuletzt aktualisiert am 16. Jun. 2025 13:07:40 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Title
Creating Market Insight: How Firms Create Value from Market Un...
Book Title
Creating Market Insight: How Firms Create Value from Market Un...
ISBN
0470986530
EAN
9780470986530
Binding
Hardback
Date of Publication
2008-04-09
Release Title
Creating Market Insight: How Firms Create Value from Market Un...
Artist
Paul Raspin
Brand
N/A
Colour
N/A

Über dieses Produkt

Product Information

Brian Smith and Paul Raspin demonstrate a thorough and pragmatic approach to creating and applying sound market insight. Using numerous practical examples, learning points and provocative takeaways, they build on established strategic marketing principles to give you actionable knowledge you can apply your business to create lasting market advantage. Beverley Dipper, Market Insight Manager, Microsoft UK Ltd I have no hesitation in saying buy this book. It will find a front and centre position in your bookshelf, with plenty of post-its marking pages that you will return to again and again. Mark Irvine, Strategy Manager, De Beers Diamond Trading Company A readable and well-founded description of how to generate actionable customer insight and follow it through with passionate and consistent execution Dag Larsson Global Brand Insight Director, AstraZeneca Creating Market Insight addresses the key strategic issue facing any company: How do we make sense of our market and find those precious nuggets of knowledge that lead to real competitive advantage? Creating Market Insight : Explains how firms tailor their market scanning behaviour to work well in the special conditions of their market Describes the process through which data is translated first into information, and then knowledge Differentiates routine market knowledge from true insight and details how firms turn insight into value Provides a detailed, step-by-step process that enables the reader to emulate the success of insightful firms Creating Market Insight is written for managers who need to need to create value in the real world.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons AND Sons LTD
ISBN-13
9780470986530
eBay Product ID (ePID)
89079926

Product Key Features

Publication Name
Creating Market Insight: How Firms Create Value from Market Understanding
Subject
Marketing
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Author
Brian Smith, Paul Raspin
Number of Pages
332 Pages

Dimensions

Item Height
236 mm
Item Weight
624 g
Item Width
164 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Title_Author
Paul Raspin, Brian Smith

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.: DE 281042328, EL 996857788, ES N8267548I, FR 27823676960, GB 922696893, IT 00185819992
Info zu diesem Verkäufer

World of Books Ltd

98,6% positive Bewertungen38.6 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 2010
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
In 2002, World of Books Group was founded on an ethos to do good, protect the planet and support charities by enabling more goods to be reused. Since then, we've grown into to a global company ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (13'946'015)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ