
Ein John Hick Leser
US $10,82US $10,82
Mo, 18. Aug, 20:25Mo, 18. Aug, 20:25
Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Ein John Hick Leser
US $10,82
Ca.CHF 8,66
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Buford, Georgia, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 5. Sep und Do, 11. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:396316225531
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 2011
- ISBN
- 9781610975629
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Wipf & Stock Publishers
ISBN-10
1610975626
ISBN-13
9781610975629
eBay Product ID (ePID)
113039683
Product Key Features
Book Title
John Hick Reader
Number of Pages
208 Pages
Language
English
Topic
Christian Ministry / General, Christian Theology / Systematic, Christian Church / General, Christianity / General, Philosophy
Publication Year
2011
Genre
Religion
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.4 in
Item Weight
11.2 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
TitleLeading
A
Synopsis
"Canonical criticism" is not a recognized branch of biblical studies--granting new focus to questions of the authority and truth of the scriptural writings. Developed within a critical sense of the dominant historical-critical tone of biblical studies, canonical criticism as it has been pursued by the American scholars Brevard S. Childs and James A. Sanders stands as witness to the theological necessity of a more literary approach to the Bible.This book both criticizes the "canonical" enterprise, and takes it much further into readings of the canon from the perspective not only of literature, but also art, and in particular the biblical art of Rembrandt. In addition, it remains acutely conscious of the contemporary environment of our reading within the political concerns of feminist criticism, popular absorption in film and the narratives of the screen, and finally the crisis, or crises, which characterize the so-called "postmodern condition."What emerges is at once highly critical of traditional strategies of canonization, and at the same time constructive and concerned to recover the Bible for our own time in readings which move outside the limited academic concerns of the biblical critic or the institutions of the church and religious community., ""Canonical criticism"" is not a recognized branch of biblical studies--granting new focus to questions of the authority and truth of the scriptural writings. Developed within a critical sense of the dominant historical-critical tone of biblical studies, canonical criticism as it has been pursued by the American scholars Brevard S. Childs and James A. Sanders stands as witness to the theological necessity of a more literary approach to the Bible. This book both criticizes the ""canonical"" enterprise, and takes it much further into readings of the canon from the perspective not only of literature, but also art, and in particular the biblical art of Rembrandt. In addition, it remains acutely conscious of the contemporary environment of our reading within the political concerns of feminist criticism, popular absorption in film and the narratives of the screen, and finally the crisis, or crises, which characterize the so-called ""postmodern condition."" What emerges is at once highly critical of traditional strategies of canonization, and at the same time constructive and concerned to recover the Bible for our own time in readings which move outside the limited academic concerns of the biblical critic or the institutions of the church and religious community. Paul Badham is Reader in Theology and Religious Studies at St. David's University College, Lampeter, Univesity of Wales. John Hick is a Fellow of the Institute for Advanced Research in Arts and Social Sciences, University of Birmingham, UK, and a Vice-President of the British Society for the Philosophy of Religion and of the World Congress of Faiths.
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
RNA TRADE
99% positive Bewertungen•40 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (9'185)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (9'185)
- n***a (202)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe book looks good, and I am a very happy customer.
- w***0 (1566)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kaufexcellent!!!, received book in like new condition!!!
- a***a (4766)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufNice Book, Thanks
Noch mehr entdecken:
- Erstes Lesen Bücher John Green Belletristik,
- John Green Belletristik Erstes Lesen Bücher als Taschenbuch,
- Erstes Lesen Bücher John Green Belletristik auf Englisch,
- John Grisham Belletristik im Taschenbuch Erstes Lesen Bücher auf Deutsch,
- John Grisham Belletristik im Taschenbuch Erstes Lesen Bücher auf Englisch,
- Bilderbücher für junge Leser,
- Sachbücher über Tiere für junge Leser,
- Sachbücher über Wissen und Technik für junge Leser,
- Erstes Lesen Bücher Belletristik,
- Bilder -/Wimmelbuch für Kinder & Jugendliche Erstes Lesen