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Internet, Post und gemischt
US $4,82
Ca.CHF 3,94
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:396764070910
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 9780471698685
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0471698687
ISBN-13
9780471698685
eBay Product ID (ePID)
65702262
Product Key Features
Number of Pages
512 Pages
Language
English
Publication Name
Internet, Mail, and Mixed-Mode Surveys : the Tailored Design Method
Publication Year
2008
Subject
Public Affairs & Administration, Evaluation & Assessment
Type
Textbook
Subject Area
Political Science, Education
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.5 in
Item Weight
0 Oz
Item Length
9.5 in
Item Width
6.4 in
Additional Product Features
Edition Number
3
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2008-033213
Reviews
'…a useful and comprehensive guide to designing, developing and managing surveys of all types.' (SRA:News, November 2009).
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
300.72/3
Table Of Content
1. Turbulent Times for Survey Research.2. The Tailored Design Method.3. Coverage and Sampling.4. The Basics of Crafting Good Questions.5. Constructing Open and Closed Ended Questions.6. From Questions to a Questionnaire.7. Implementation Procedures.8. When More than One Survey Mode is Needed.9. Longitudinal and Internet Panel Surveys.10. Customer Feedback Surveys and Alternative Delivery Technologies.11. Effects of Sponsorship and the Data Collection Organization.12. Surveying Businesses and Other Establishments.13. Dealing with Uncertainty.References.
Synopsis
A complete, start-to-finish guide for every researcher to successfully plan and conduct Internet, mail, and telephone surveys, Internet, Mail, and Mixed-Mode Surveys: The Tailored Design Method, Third Edition presents a succinct review of survey research methods, equipping you to increase the validity and reliability, as well as response rates, of your surveys. Now thoroughly updated and revised with information about all aspects of survey research'grounded in the most current research'the new edition provides practical ?how-to? guidelines on optimally using the Internet, mail, and phone channels to your advantage., · The definitive guide for creating and conducting surveys is now thoroughly revised in every chapter to give users proven, current advice on visually designing and administering surveys across modes to obtain the most accurate results., A comprehensive revision of the definitive guide to developing and conducting effective surveys across all modes Now thoroughly updated and revised with information about all aspects of survey research, Internet, Mail, and Mixed-Mode Surveys: The Tailored Design Method, Third Edition provides professionals with practical "how-to" guidelines-grounded in the most current research-on optimally using the Internet, mail, and phone channels to their best advantage. Featuring expanded coverage of online surveys, recognized leaders in the field-author Don Dillman and coauthors Jolene Smyth and Leah Christian-show you: Strategies and tactics for determining the needs of a given survey, how to design it, and how to effectively administer it How and when to use mail, telephone, and Internet surveys to your maximum advantage Proven techniques to increase response rates Guidance on how to obtain high-quality feedback from mail, electronic, and other self-administered surveys Direction on how to construct effective questionnaires, including considerations of layout The effects of sponsorship on the response rates of surveys A complete, start-to-finish guide for every researcher to successfully plan and conduct Internet, mail, and telephone surveys, Internet, Mail, and Mixed-Mode Surveys: The Tailored Design Method, Third Edition presents a succinct and thorough review of survey research methods, equipping you to increase the validity and reliability, as well as response rates, of your surveys.
LC Classification Number
H62
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Gently Loved Books
99,4% positive Bewertungen•630 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (148'000)
- a***z (369)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufBook arrived super fast and it is in excellent condition!! The seller took the time to package, taking extra mesures for the books not to get damage. Aplus seller!!
- a***z (369)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufBooks in good condition as described. Super fast shipping and packaged with care. Aplus seller!!
- c***u (2779)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat seller
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