
Das ist Marketing: Man kann nicht gesehen werden, bis man lernt zu sehen
US $5,81US $5,81
Di, 29. Jul, 15:03Di, 29. Jul, 15:03
Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Das ist Marketing: Man kann nicht gesehen werden, bis man lernt zu sehen
US $5,81
Ca.CHF 4,69
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Buford, Georgia, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 21. Aug und Di, 26. Aug bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:396846089008
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 2018
- ISBN
- 9780525540830
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Penguin Publishing Group
ISBN-10
0525540830
ISBN-13
9780525540830
eBay Product ID (ePID)
22038735823
Product Key Features
Book Title
This Is Marketing : You Can't Be Seen until You Learn to See
Number of Pages
288 Pages
Language
English
Publication Year
2018
Topic
Marketing / General, Consumer Behavior, Skills
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.9 in
Item Weight
10.2 Oz
Item Length
7.3 in
Item Width
5.2 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2018-041567
Reviews
" This Is Marketing is a very accessible way into Godin's thinking.... Godin writes in pacy, jargon-free prose and this book is interesting and useful for anyone who wants an insight into how, and why, we buy things or change our habits in any way." - The Financial Times
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
658.8
Synopsis
#1 Wall Street Journal Bestseller Instant New York Times Bestseller A game-changing approach to marketing, sales, and advertising. Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books. He is the inventor of countless ideas that have made their way into mainstream business language, from Permission Marketing to Purple Cow to Tribes to The Dip . Now, for the first time, Godin offers the core of his marketing wisdom in one compact, accessible, timeless package. This is Marketing shows you how to do work you're proud of, whether you're a tech startup founder, a small business owner, or part of a large corporation. Great marketers don't use consumers to solve their company's problem; they use marketing to solve other people's problems. Their tactics rely on empathy, connection, and emotional labor instead of attention-stealing ads and spammy email funnels. No matter what your product or service, this book will help you reframe how it's presented to the world, in order to meaningfully connect with people who want it. Seth employs his signature blend of insight, observation, and memorable examples to teach you: * How to build trust and permission with your target market. * The art of positioning--deciding not only who it's for, but who it's not for. * Why the best way to achieve your goals is to help others become who they want to be. * Why the old approaches to advertising and branding no longer work. * The surprising role of tension in any decision to buy (or not). * How marketing is at its core about the stories we tell ourselves about our social status. You can do work that matters for people who care. This book shows you the way.
LC Classification Number
HF5415.G5783 2018
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
RNA TRADE
98,9% positive Bewertungen•36 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (8'390)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (8'390)
- p***p (55)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufCame as described, thank you.
- o***7 (5)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThis devotional was in excellent condition
- a***e (1732)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufA rated seller. This book is exactly what I expected at a fair price.
- s***4 (241)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent condition and delivered ahead of schedule.
Noch mehr entdecken:
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Marketing,
- Englische Bücher über Marketing Sachbuch,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Marketing,
- Deutsche Bücher über Marketing Sachbuch,
- Computer- & - Internet-Sachbuch Marketing Bücher,
- Bücher über Marketing Sachbuch als gebundene Ausgabe,
- Bücher über Wirtschaft & Industrie Sachbuch Marketing,
- Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Marketing Bücher