Multimedia Learning

kobaryo-88gmail
(103)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $120,52
Ca.CHF 97,03
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $26,48 (ca. CHF 21,32) Standard Shipping from outside US.
Standort: Fukui, Japan
Bei diesem Artikel sind die anfallenden Einfuhrgebühren schon inbegriffen - nach der Bezahlung entstehen Ihnen keine weiteren Kosten.
Einfuhrgebühren:
Inklusive Einfuhrgebühren
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 25. Nov und Mo, 1. Dez nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:397248980727
Zuletzt aktualisiert am 11. Nov. 2025 12:48:45 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
subject_code
JMR
target_audience
College/University
is_adult_product
false
edition_number
3
binding
paperback
edition
3
series_number
9
MPN
1316638081-localization
batteries_required
false
manufacturer
Cambridge University Press
Brand
Cambridge University Press
number_of_items
1
pages
452
genre
PSYCHOLOGY
part_number
1316638081-localization
publication_date
2020-07-09T00:00:01Z
unspsc_code
55101500
batteries_included
false
ISBN
9781316638088
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
1316638081
ISBN-13
9781316638088
eBay Product ID (ePID)
7050103619

Product Key Features

Number of Pages
450 Pages
Language
English
Publication Name
Multimedia Learning
Subject
General, Interactive & Multimedia
Publication Year
2020
Features
Revised
Type
Textbook
Author
Richard Mayer
Subject Area
Computers, Psychology
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
35 Oz
Item Length
9.6 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Reviews
'Richard E. Mayer's Multimedia Learning has influenced generations of students worldwide. Written in his signature accessible style, this updated third edition provides a state-of-the-art overview on current knowledge of how (not) to design multimedia learning materials. It will be an invaluable resource for students, educators, and researchers alike.' Tamara van Gog, Professor of Educational Sciences, Utrecht University, The Netherlands
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.33467
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Part I. Introduction to Multimedia Learning: 1. The promise of multimedia learning; 2. The science of learning: determining how multimedia works; 3. The science of instruction: determining what works in multimedia learning; 4. The science assessment: determining what is learned; 5. Multimedia principle; Part II. Principles for Reducing Extraneous Processing in Multimedia Learning: 6. Coherence principle; 7. Signaling principle; 8. Redundancy principle; 9. Spatial contiguity principle; 10. Temporal contiguity principle; Part III. Principles for Managing Essential Processing in Multimedia Learning: 11. Segmenting principle; 12. Pre-training principle; 13. Modality principle; Part IV. Principles for Fostering Generative Processing in Multimedia Learning: 14. Personalization principle; 15. Voice principle; 16. Image principle; 17. Embodiment principle; 18. Immersion principle; 19. Generative activity principle; Part V. Conclusion: 20. Principles of multimedia design.
Synopsis
This textbook examines the scientific underpinnings of multimedia learning and is well-suited to graduate and undergraduate courses in psychology, education, computer science, communication, instructional design, and game design. It lays out a cognitive theory of multimedia instruction and principles for designing effective multimedia messages., Advances in computer graphic technologies have inspired new efforts to understand the potential of multimedia instruction as a means of promoting human learning. In Multimedia Learning, Third Edition, Richard E. Mayer takes an evidence-based approach to improving education using well-designed multimedia instruction. He reviews 15 principles of multimedia instructional design that are based on more than 200 experimental research studies and grounded in a cognitive theory of how people learn from words and graphics. The result is the latest instalment of what Mayer calls the Cognitive Theory of Multimedia Learning, a theory introduced in previous editions of Multimedia Learning and in The Cambridge Handbook of Multimedia Learning, Second Edition. This edition provides an up-to-date and systematic summary of research studies on multimedia learning, supplemented with complementary evidence from around the globe. It is well-suited to graduate and undergraduate courses in psychology, education, computer science, communication, instructional design, and game design.
LC Classification Number
LB1028.55

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

kobaryo-88gmail

99% positive Bewertungen304 Artikel verkauft

Mitglied seit Okt 2024
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (114)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • a***f (279)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Absolutely flawless transaction from start to finish! The communication was fast, clear, and friendly — truly above and beyond. My item was shipped lightning-fast and arrived exactly as described, perfectly packaged. The price was unbeatable, and the overall experience far exceeded my expectations. I would choose this seller over anyone else, even local options, without hesitation. If you’re looking for top-tier service, this is the person to buy from. Highly recommended to everyone!
  • m***l (36)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Yay, so happy with this purchase!!! All arrived very very well packaged and in new condition, as described!!!! Great good price and in its condition sealed clear plastic outer packaging, I would recommend this seller to anyone. A+++++ Thank you so much!!!
  • 0***k (6)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    It came in perfect condition and it came exactly within the timeframe. It was packaged very well with two layers of bubble wrap. The item was exactly what I ordered. The value was a bit high but considering that I couldn’t find it literally anywhere else it’s fair.