Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Zendesk für Kundendienstmi tarbeiter: So lösen Sie Tickets im Zendesk Support
US $13,74
Ca.CHF 11,05
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 7. Aug und Di, 12. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:403912249226
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Publication Date
- 2021-06-11
- Pages
- 250
- ISBN
- 9781800496415
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Independent Publishing Network
ISBN-10
1800496419
ISBN-13
9781800496415
eBay Product ID (ePID)
8057291229
Product Key Features
Book Title
Zendesk for Customer Service Agents : How to Solve Tickets in Zendesk Support
Number of Pages
250 Pages
Language
English
Publication Year
2021
Topic
Business Communication / General
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.5 in
Item Weight
12 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Synopsis
Everything you need to know to solve tickets in Zendesk. Get started with Zendesk(c) with this easy-to-read book. This book is for beginners -no technical background required. Do you need to learn Zendesk for your job ? You want to use Zendesk but don't know where to start ? Are you getting lost in the documentation? This book is based on the best-selling course "Zendesk for Customer Service Agents". Learn everything you need how to work on and solve tickets in Zendesk. It takes you from the basics to all the things agents need in their daily work. The chapters are in an order that makes sense and builds on what you learn at each step. You will learn about Zendesk basics and the user interface What tickets are and where they come from How to work with tickets and respond to customers How to solve email tickets Zendesk productivity tips and best practices The author worked at Zendesk for five years before starting Guidoo Services(TM)-an official Zendesk partner specialised in implementing Zendesk for companies. He trained over 1.000 students in person and thousands more virtually through his online courses.
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
AlibrisBooks
98,6% positive Bewertungen•1.9 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (513'692)
- 0***5 (290)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufInteresting read
- d***_ (293)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufOne very good movie from Gunsmoke, must get one.
- 0***y (1459)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat job 👏👍