Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Lehren mit den lehrreichen Cha-Chas: Vier Schritte, um das Lernen zum Stick zu machen
US $17,30
Ca.CHF 13,83
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 17. Okt und Mi, 22. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:403985175890
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Teaching with the Instructional Cha-Chas: Four Steps to Make Lear
- Publication Date
- 2018-11-09
- Pages
- 236
- ISBN
- 9781945349959
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Solution Tree
ISBN-10
1945349956
ISBN-13
9781945349959
eBay Product ID (ePID)
28038397525
Product Key Features
Number of Pages
236 Pages
Language
English
Publication Name
Teaching with the Instructional Cha-Chas : Four Steps to Make Learning Stick (Neuroscience, Formative Assessment, and Differentiated Instruction Strategies for Student Success)
Publication Year
2018
Subject
General, Learning Styles, Counseling / Academic Development, Teaching Methods & Materials / General, Testing & Measurement
Type
Not Available
Subject Area
Reference, Education
Format
Book, Other
Dimensions
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in
Additional Product Features
LCCN
2018-023639
Illustrated
Yes
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
With foreword by Rick Wormeli Merging educational neuroscience with a formative assessment process and differentiated instruction, LeAnn Nickelsen and Melissa Dickson developed a four-step cycle of instruction -- (1) chunk, (2) chew, (3) check, and (4) change -- that has the power to double the speed of student learning. Compatible with any subject area, the book's brain-friendly teaching strategies and plentiful tools are designed to help transform students into active learners and independent thinkers. Educational neuroscience- and research-based teaching strategies to improve student achievement: Combine brain science with a formative assessment process and differentiated instruction to maximize student learning. Examine effective teaching strategies and differentiation practices so you can bump it up or break it down according to student needs. Consider the four-step instructional cycle and understand the components of chunk, chew, check, and change. Explore how the formative assessment process can double the speed of learning. Learn how to plan instruction and preassess efficiently so that daily learning targets and formative assessments enable each student to meet standards. Receive templates and teaching strategies that can be easily differentiated and implemented in daily lesson plans. Contents: Introduction: Maneuver Your Footwork With Four Steps Part I: Setting Up Your Classroom Dance Floor Chapter 1: Choreograph Your Instruction With the Cha-Cha Steps Chapter 2: Move Smoothly From Broad Ideas to Smaller Ideas Chapter 3: Get to Know Your Dance Partners Part II: Putting the Steps Together Chapter 4: Take Step One: Chunk (Instruct) Chapter 5: Take Step Two: Chew (Learn) Chapter 6: Take Step Three: Check (Evaluate) Chapter 7: Take Step Four: Change (Differentiate) Chapter 8: Finesse the Chunk, Chew, Check, and Change Cycle Epilogue: Swing Into Action With the Four Steps
LC Classification Number
LB1025.3.D525 2019
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
AlibrisBooks
98,9% positive Bewertungen•2.0 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (534'420)
- a***d (789)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGraphic novel came quick! Thanks!
- a***n (119)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kauf!
- i***_ (276)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent anthology offering a fresh approach to story narration. Something here for everybody. Thanks for a great deal!
Noch mehr entdecken:
- Lern- & Fachbücher auf Spanisch,
- Klett Fachbücher, Lernen und Nachschlagen,
- Lernen- & Fachbücher auf Lateinisch,
- Fachbücher, Lernen und Nachschlagen,
- PONS Fachbücher, Lernen und Nachschlagen,
- Französische Fachbücher, Lernen und Nachschlagen Klett,
- Sachbücher um Lesen zu lernen für Kinder und Jugendliche,
- Dalai Lama Fachbücher, Lernen und Nachschlagen,
- Fachbücher, Lernen und Nachschlagen Ab 2010,
- Agatha Christie Fachbücher, Lernen und Nachschlagen